• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
0
مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد

  • کد خبر : 14690
  • 19 اردیبهشت 1401 - 8:55
تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: پیگیری تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و توسعه فضاهای آموزشی و ارتقای سرانه فضاهای ورزشی در دستور کار است.  با حضور حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس […]

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: پیگیری تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و توسعه فضاهای آموزشی و ارتقای سرانه فضاهای ورزشی در دستور کار است.

 با حضور حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرهنگیان استان، مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در حوزه‌های ستادی اداره کل و نواحی یک و دو کرمان در سال ۱۴۰۰ و ۱۲ معلم واجد جلوه‌های ویژه معلمی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن تبیین جایگاه رفیع معلم گفت: قدرشناسی از معلمان و احترام به فرهنگیان رسالتی است که بر دوش همه اقشار جامعه است، ضرورت دارد معلمی در صدر مشاغل و حرفه‌ها باشد چرا که مسیر توسعه و تعالی هر کشوری از آموزش و پرورش می‌گذرد.

رضا رضایی افزود: ۹۹ معلم واجد جلوه‌های ویژه معلمی در شهرستان‌ها و مناطق استان تجلیل شده‌اند و ۱۲ معلم هم امروز در مراسم استانی تجلیل می‌شوند، معلمان برگزیده کشوری هم به دیدار رهبر معظم انقلاب شرفیاب می‌شوند و از سوی وزارت آموزش و پرورش هم تجلیل خواهند شد.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شده اقدامات خوبی در آموزش و پرورش در دست اقدام است، رتبه بندی معلمان به زودی اجرا می‌شود، نمایندگان زیادی پیگیری کرده‌اند و رویکرد مناسبی کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به این موضوع دارد و اعضای این کمیسیون همراهی‌های خوبی با وزارت آموزش و پرورش در زمینه لایحه رتبه بندی معلمان داشته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شایسته است نیروهای ورودی به آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان یا از طریق ماده ۲۸ جذب شوند، لازم است در این خصوص ساز و کاری ثابت و مناسبی وجود داشته باشد.

رضایی با اشاره به پیگیری تکمیل ساختمان اداری اداره کل خاطرنشان کرد: پیگیری تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام آموزش و پرورش و توسعه فضاهای آموزشی و ارتقای سرانه فضاهای ورزشی در دستور کار آموزش و پرورش استان است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14690
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.