• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
27
روز گذشته؛

جشنواره «جوان سرباز» در سیرجان برگزار شد

  • کد خبر : 1523
  • 09 اردیبهشت 1397 - 8:27
جشنواره «جوان سرباز» در سیرجان برگزار شد

دهمین جشنواره استانی جوان سرباز در مرکز آموزش شهدای نیروی دریایی سیرجان برگزار شد. طی مراسمی دهمین جشنواره استانی جوان سرباز در مرکز آموزش شهدای نیروی دریایی سیرجان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان و ناویان و سربازان برگزار شد. فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در سخنانی سربازان را شجاع و […]

دهمین جشنواره استانی جوان سرباز در مرکز آموزش شهدای نیروی دریایی سیرجان برگزار شد.

طی مراسمی دهمین جشنواره استانی جوان سرباز در مرکز آموزش شهدای نیروی دریایی سیرجان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان و ناویان و سربازان برگزار شد.

فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در سخنانی سربازان را شجاع و با روحیه شهامت و شهادت‌طلبی عنوان کرد و گفت: این جوانان پیرو راه علی‌اکبر (ع) هستند تا امروز بر بلندای جهان نام جوان و سرباز ایرانی بدرخشد.

امیردریادار دوم ستاد مهدی شعبان‌زاده اهداف برگزاری این جشنواره را سرباز با شاخصه‌های امنیت و اقتدار ملی، وظیفه‌شناسی، خلاقیت و ابتکار و نظم و انضباط اجتماعی و بصیرت عنوان کرد و گفت: امروز تفکر بسیجی که همراه با ایثارگری و فداکاری است از سرباز ما نیرویی کارآمد ساخته است که قدرت و ابتکار عمل را به جوانان ما در همه عرصه‌های علمی و نظامی داده است.

وی اظهار کرد: این جشنواره امروز در سطح کشور و همزمان با روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) با نام جشنواره علی‌اکبر (ع) و جوان سرباز در تهران، کرمانشاه، بیرجند و مرکز آموزش دریایی نداجا سیرجان برگزار شد تا براساس امتیازات در نظر گرفته شده اعم از سربازان و فرماندهان در تهران از آنان تجلیل شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا رشیدپور رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه جنوب‌شرق ارتش با تشریح شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: امروز جوانان ما و سربازان این نظام شجاعت، شهامت و رشادت را از آن حضرت الگو گرفتند و پایمردی و استقامت در برابر دشمنان موجب شکست دشمنان مستکبر شده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان هم در سخنانی رویش انقلابی و روحیه فداکاری را از ویژگی بارز سربازان و جوانان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: جوانان سرمایه‌های بزرگ کشور ما هستند که امروزاستکبار جهانی از قدرت و صلابت و بصیرت آنان می‌ترسد و ملت ما توانسته است در مبارزه همیشگی خود با کفر جهانی با توان و قدرت این جوانان به پیروزی برسد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1523

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.