• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
به همت اداره صمت سیرجان و شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر صورت گرفت:

جلسه جذب سرمایه گذار در حوزه تولید موتورهای الکتریکی برگزار شد

  • کد خبر : 12985
  • 21 مهر 1400 - 20:40
جلسه جذب سرمایه گذار در حوزه تولید موتورهای الکتریکی برگزار شد

جلسه ای به همت اداره صمت شهرستان به میزبانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با شرکتی دانش بنیان و نماینده یکی از برندهای اروپایی مطرح در حوزه تولید ماشین ها و موتورهای الکتریکی جهت هم اندیشی و بررسی های تخصصی به منظور ایجاد کارخانه تولید الکتروموتورهای سبک، نیمه سنگین و سنگین و ارائه […]

جلسه ای به همت اداره صمت شهرستان به میزبانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با شرکتی دانش بنیان و نماینده یکی از برندهای اروپایی مطرح در حوزه تولید ماشین ها و موتورهای الکتریکی جهت هم اندیشی و بررسی های تخصصی به منظور ایجاد کارخانه تولید الکتروموتورهای سبک، نیمه سنگین و سنگین و ارائه خدمات فنی و تخصصی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه غلامعباس عرب پور سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر که گام های بلندی در حوزه بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت فولاد برداشته اند، عزم این شرکت موفق فولادی در حوزه توسعه صنایع جنبی و تکمیل زنجیره فولاد را امیدوار کننده عنوان کرد و افزود:

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان، طبق فرامین مقام معظ رهبری(مدظله العالی) اقتصاد ما باید از اقتصاد تک محصولی و وابسته به نفت خارج شود. فلسفه تلفیق و تشکیل وزارت صنعت، معدن و تجارت این بوده که چرخه اقتصاد تحت مدیریت یکپارچه قرار گیرد و بتواند موجب شکوفایی اقتصاد شود. یکی از رسالت های اصلی ما در شهرستان سیرجان که امروز به لطف پروردگار و همت مسئولان تبدیل به بهشت سرمایه گذاری شده است، توجه ویژه به معدن و صنایع معدنی است. بدون شک ما در اداره صمت شهرستان در پی حمایت و کمک به بخش خصوصی هستیم چرا که معتقدیم امروز بخش خصوصی می تواند در حوزه تولید و اشتغال پایدار نقش بسیار مهمی ایفا کند.
عرب پور در ادامه ضمن اشاره به رشد صنعت فولاد شهرستان خاطر نشان کرد: نگاه مدیران منطقه گلگهر ملی و فراملی شده است و این جای بسیار امیدواری دارد چرا که به عنوان مثال تلاش هایی که توسط این عزیزان در حوزه بومی سازی و تقویت بخش خصوصی انجام داده اند علاوه بر این که باعث شده اند وابستگی صنعت فولاد ما به خارج از کشور به حداقل برسد مانع از خروج ارز و تولید دانش و تکنولوژی در کشور شده است. اینکه مدیران منطقه گل گهر به دنبال ایجاد صنایع جانبی در شهرستان یرجان هستند فرصت مغتنمی را برای سرمایه گذاران و تولید کندگان داخلی ایجاد می کند که ما به عنوان نماینده بخش دولت در حوزه صنعت، معدن و تجارت باید بتوانیم در کنار سایر مسئولان شهرستان زیرساخت ها و مقدمات استقبال و جذب سرمایه گذاران بومی و ملی را در این عرصه فراهم نماییم.

در ادامه محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر سیرجان انتصاب عرب پور را به عنوان سرپرست اداره صمت سیرجان امیدوار کننده دانست و بر خواستار تعامل بیش از پیش با این اداره شد. محیاپور ضمن اشاره به طرح های توسعه شرکت توسعه آهن فولاد گل گهر سیرجان بر لزوم ایجاد صنایع جنبی فولاد در شهرستان سیرجان تاکید کرد و از بخش خصوصی دعوت به سرمایه گذاری نمود.

شایان ذکر است در این جلسه صحبت های تخصصی توسط تیم توسعه آهن و فولاد، کارمندان اداره صمت و نمایندگان شرکت دانش بنیان ساخت موتورهای الکتریکی مثبت ارزیابی شد و طرفین بر لزوم بررسی بیشتر و انجام اقدامات عملیاتی به توافق رسیدند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12985

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.