• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمان:

حضور شبانه روزی پلیس در گردنه‌ها/امدادرسانی به در راه ماندگان

  • کد خبر : 9588
  • 04 دی 1398 - 11:23
حضور شبانه روزی پلیس در گردنه‌ها/امدادرسانی به در راه ماندگان

جانشین فرمانده پلیس راه کرمان با اشاره به اجرای طرح زمستانه گفت: در زمستان چه در زمان بارش نزولات آسمانی و چه در مابقی ایام به صورت شبانه روزی در گردنه‌ها و مناطق برف گیر حضور داریم. سرهنگ علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طرح زمستانه سعی داریم به صورت فعال […]

جانشین فرمانده پلیس راه کرمان با اشاره به اجرای طرح زمستانه گفت: در زمستان چه در زمان بارش نزولات آسمانی و چه در مابقی ایام به صورت شبانه روزی در گردنه‌ها و مناطق برف گیر حضور داریم.

سرهنگ علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طرح زمستانه سعی داریم به صورت فعال و مستمر در گردنه‌ها و مناطق برف گیر حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: در فصل زمستان چه در زمان بارش نزولات آسمانی و چه در مابقی ایام به صورت شبانه روزی در این محورها حضور داریم.

سرهنگ رضایی با اشاره به حضور هزار و ۳۶۰ نفر نیرو در دو گردنه استان کرمان اظهار کرد: ۱۸۰ خودرو در دو گردنه استان به کار گیری می‌شود.

جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمان بیان کرد: بخشی از اقدامات پلیس راه در طرح زمستانی این است که با هماهنگی با وزارت راه و هلال احمر بحث کمک و امدادرسانی پلیس راه به در راه ماندگان انجام می‌شود.

وی گفت: عملیات کمک رسانی را به کمک عوامل اورژانس و هلال احمر انجام می‌دهیم؛ همچنین در ایامی که بارش برف داریم حتماً با استقرار تیم‌ها در خروجی شهرها و ابتدای محورها و اطلاع رسانی به مردم از حضور افراد تحت عنوان در راه ماندگان در جاده‌ها جلوگیری می‌کنیم.

سرهنگ رضایی عنوان کرد: رانندگان حتماً با همکاران ما در مبادی خروجی شهرها و عوامل گشتی همکاری لازم را انجام دهند و پلیس در صورت نداشتن زنجیر چرخ از ورود این افراد به جاده‌ها و گردنه‌ها جلوگیری می‌کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9588

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.