• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

خبر غافلگیرکننده روزنامه عکاظ

  • کد خبر : 16125
  • 15 فروردین 1402 - 21:53
خبر غافلگیرکننده روزنامه عکاظ

روزنامه عکاظ عربستان در خبر بامداد امروز خود مدعی شد که پیشنهاد رسمی الهلال به دست مسی رسیده است. این روزها و پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، فوتبال عربستان در کانون توجهات قرار گرفته و اخبار متعددی از پیشنهاد تیم‌های سعودی به ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال در رسانه‌ها منتشر می‌شود. پس از اینکه روز […]

روزنامه عکاظ عربستان در خبر بامداد امروز خود مدعی شد که پیشنهاد رسمی الهلال به دست مسی رسیده است.
 این روزها و پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، فوتبال عربستان در کانون توجهات قرار گرفته و اخبار متعددی از پیشنهاد تیم‌های سعودی به ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال در رسانه‌ها منتشر می‌شود. پس از اینکه روز گذشته روزنامه المیدان الریاضی خبر از توافق بنزما و الاتحاد داد، اکنون شایعاتی درباره آینده لیونل مسی نیز به گوش می‌رسد.
روزنامه عکاظ عربستان که یک نشریه سیاسی، اجتماعی است و در هر شماره خود یک صفحه ورزشی را نیز منتشر می‌کند، به دلیل روابط نزدیک با سران باشگاه‌ها، اغلب در این کشور به منبع موثقی برای انتشار اخبار فوتبالی به شمار می‌رود و حالا این روزنامه در معدود اخبار جنجالی خود، از پیشنهاد رسمی الهلال به لیونل مسی خبر داده است.
این روزنامه با تیتر “نایب قهرمان جهان به تمام خواسته‌هایش رسید و در انتظار تایید نهایی است”، از پیشنهاد رسمی الهلال به لیونل مسی خبر داده است. تیمی که پس از شکست برابر رئال مادرید رتبه دوم جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد، قصد دارد دومین فوق ستاره دنیای فوتبال را نیز به خدمت بگیرد
در ادامه این گزارش آمده است:
منابع خصوصی به «عکاظ» خبر دادند که باشگاه الهلال طی ساعات گذشته پیشنهادی رسمی به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بازیکن پاریس سن ژرمن ارائه کرده است.

این منابع اشاره کردند که پیشنهاد الهلال شامل تمام مزایای تعیین شده برای این بازیکن است و خواسته‌های ستاره آرژانتینی که توانست قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست آورد، برآورده می‌کند.
قرارداد مسی در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و او وارد دوره ۶ ماهه آخر قراردادش شده است. او در مورد دوران حرفه ای خود با باشگاه فرانسوی بر سر دوراهی قرار گرفته است.
خورخه هوراتیو مسی، پدر و مدیربرنامه لیونل مسی، در ماه مارس گذشته از ریاض، پایتخت این کشور دیدن کرد. در حالی که احمد الخطیب، وزیر گردشگری، بار دیگر از لیونل مسی که سفیر جهانگردی عربستان است، دعوت کرد تا او به همراه خانواده و دوستانش راهی ریاض شده تا در سفر بعدی خود از زیباترین مقاصد گردشگری عربستان، تجربیات استثنایی و مهمان نوازی مردم عربستان لذت ببرند.
گزارش عکاظ در اینجا به پایان رسید و باید دید که تصمیم فوق ستاره آرژانتینی برای آینده اش چه خواهد بود. بارسلونا یکی از تیم‌های خواهان لیونل مسی است و مدیران پاریس نیز قصد تمدید قرارداد او را دارند. شاید مسی و رونالدو این بار در لیگ عربستان به رقابت خود ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.