• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

خبر مهم تاج برای فوتبال ایران از تاجیکستان!

  • کد خبر : 16606
  • 12 اردیبهشت 1402 - 20:15
خبر مهم تاج برای فوتبال ایران از تاجیکستان!

رئیس فدراسیون فوتبال از جلسه مهم خود با رئیس فیفا برای رفع مشکلات انتقال پول‌های بلوکه شده خبر داد. مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری هشتمین کنگره فیفا در تاجیکستان گفت: نشست خوبی با حضور رئیس فیفا، معاون وی و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد. در این جلسه، درباره موضوعات مختلف […]

رئیس فدراسیون فوتبال از جلسه مهم خود با رئیس فیفا برای رفع مشکلات انتقال پول‌های بلوکه شده خبر داد.
 مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری هشتمین کنگره فیفا در تاجیکستان گفت: نشست خوبی با حضور رئیس فیفا، معاون وی و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد. در این جلسه، درباره موضوعات مختلف مرتبط با توسعه و رشد هر چه بیشتر منطقه آسیای مرکزی تبادل نظر شد.
وی در ادامه گفت: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای میزبانی نهمین کنگره کافا ابراز کرد. به طور حتم، تعامل میان کشورهای عضو کافا در آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد و امیدوارم در نهایت این همکاری‌ها سبب‌ساز پیشرفت‌های همه‌جانبه فوتبال در کل قاره شود.
تاج درباره جلسات امروز خود با جیانی اینفانتینو و شیخ سلمان توضیح داد: بعد از برگزاری مجمع کافا، نشست‌های جداگانه‌ای با رئیس فیفا و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتم. محور اصلی بحث در هر دو جلسه، موضوع رفع مشکل انتقال منابع مالی فوتبال ایران بود. راهکارهای تازه‌ای در این باره مورد بررسی قرار گرفت که امیدوارم فرصت‌های جدیدی برای فوتبال ایران فراهم آورد. ضمن اینکه با توجه به مشکلات مربوط به انتقال پول به شرکت تامین کننده کمک داور ویدیویی، این موضوع هم از دیگر مواردی بود که در این نشست‌ها مورد بحث قرار گرفت. علاوه بر این، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شد رئیس فیفا هم در آینده به کشورمان سفر کند تا موضوعات مرتبط مورد پیگیری قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16606

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.