• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
ربیعی‌فر: بهتر از حریف بودیم اما غافلگیر شدیم

خط و نشان مربی گل‌گهر برای بازی برگشت مقابل پرسپولیس

  • کد خبر : 16511
  • 11 اردیبهشت 1402 - 19:15
خط و نشان مربی گل‌گهر برای بازی برگشت مقابل پرسپولیس

مربی گل‌گهر سیرجان از حسرت این تیم در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس می‌گوید و تیمش در نیمه دوم نمایشی برتر از حریف داشت. گل گهر در شرایطی در نیمه اول دیدار با پرسپولیس با دو گل مغلوب شد که عملکردی متفاوت در نیمه دوم داشت و بارها تا آستانه به تساوی کشاندن بازی پیش […]

مربی گل‌گهر سیرجان از حسرت این تیم در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس می‌گوید و تیمش در نیمه دوم نمایشی برتر از حریف داشت.

گل گهر در شرایطی در نیمه اول دیدار با پرسپولیس با دو گل مغلوب شد که عملکردی متفاوت در نیمه دوم داشت و بارها تا آستانه به تساوی کشاندن بازی پیش رفت. مازیار ربیعی‌فر مربی گل گهر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شرایط تیمش در این بازی گفت: یکی از بازی‌های زیبای این فصل بود و ما واقعا بدشانس بودیم که نتوانستیم به خواسته خودمان در این بازی برسیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی برابر پیش می‌رفت اما آن پنالتی برنامه ما را برهم زد و در ادامه نیز شوک دوم را خوردیم. پرسپولیس یکی از تیم‌های آماده چند هفته اخیر لیگ محسوب می‌شود و البته ما نیز توانستیم در نیمه دوم خصوصا آنها را کاملا تحت تاثیر نمایش و کیفیت خودمان قرار دهیم و استرس از دست دادن نتیجه کاملا برای حریف مشخص بود.

ربیعی‌فر با اشاره به عملکرد بازیکنان این تیم گفت: واقعا باید به بازیکنان گل‌گهر بابت این نمایش تبریک گفت. با تدابیر کادرفنی و خصوصا آقای الهویی بازی برتری را در بیشتر دقایق این بازی دنبال کردیم. انگیزه زیادی برای موفقیت در این جام داشتیم اما همانند سال گذشته بدشانس بودیم. با این حال ما لیگ را همچنان جدی دنبال خواهیم کرد و به دنبال بهترین نتایج در سه بازی بعدی خواهیم بود.

مربی گل گهر درباره تقابل دوباره با پرسپولیس اینبار در لیگ گفت: بازی برگشت ما با پرسپولیس باقی مانده است. قطعا اینبار با تمرکز بیشتری مقابل حریف حاضر خواهیم شد. برابر تیمی مثل پرسپولیس یک لحظه غفلت تاوان بزرگی دارد و باید در بازی برگشت برای رسیدن به هدف خودمان به بهترین شکل آماده شویم و با تمرکز کار را دنبال کنیم. رسیدن به پیروزی در بازی بعدی و تقابل دوباره دور از دسترس نخواهد بود. با این حال الان تمرکز ما روی بازی این هفته‌مان مقابل آلومینیوم خواهد بود و باید جایگاه چهارم را دوباره به دست بیاوریم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16511

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.