• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
با نمایش بیش از ۳۰ قطعه فناورانه تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان؛

دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان به بازار تولید قطعات فولادی کشور پیوست

  • کد خبر : 7182
  • 10 مهر 1398 - 12:32
دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان به بازار تولید قطعات فولادی کشور پیوست

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی با به نمایش گذاشتن بیش از ۳۰ قطعه از قطعات فناورانه تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان خود رسماً به بازار تولید قطعات فولادی کشور پیوست. دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان به‌‌عنوان نماینده جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و تنها نماینده استان کرمان در […]

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی با به نمایش گذاشتن بیش از ۳۰ قطعه از قطعات فناورانه تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان خود رسماً به بازار تولید قطعات فولادی کشور پیوست.

دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان به‌‌عنوان نماینده جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و تنها نماینده استان کرمان در چهارمین نمایشگاه فناورانه صنایع فولاد که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد، شرکت کرد.

این نمایشگاه با هدف توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از تولید داخل و توسعه همکاری‌های فناورانه میان تولیدکنندگان بزرگ و صاحب‌نام صنایع آهن، فولاد کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران برگزار شد.

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و نماینده این این واحد دانشگاهی مستقر در این نمایشگاه گفت: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با به نمایش گذاشتن بیش از ۳۰ قطعه از قطعات فناورانه تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان خود رسماً به بازار تولید قطعات فولادی کشور پیوست.

امیررضا بازرگان اضافه کرد: در این گردهمایی دکتر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ضمن بازدید از محصولات تولیدی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برای این دانشگاه آرزوی توفیق کرد و برای توسعه فعالیت‌های دانشگاه در این حوزه قول مساعد داد.

وی افزود: بازدید از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی به‌دلیل تنوع محصولات تولیدی در روزهای برگزاری نمایشگاه زیاد بود و در بازدید دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از غرفه دانشگاه اعلام کرد که بسیار خرسندیم دانشگاه آزاد اسلامی توانسته ارتباط خوبی با صنعت برقرار کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: شهرستان سیرجان با داشتن بزرگترین ذخیره سنگ آهن خاورمیانه، بیشترین کارخانه‌های فولاد را در حال ساخت، تجهیز و بهره‌برداری دارد، امیدوارم با اعتمادی که به شرکت‌های دانش‌بنیان این واحد دانشگاهی شده است، اتفاق‌های خوبی برای اقتصاد این شرکت‌ها و همچنین این دانشگاه بیفتد.

علی یعقوبی‌پور بیان کرد: با ساخت و تحویل تعدادی از قطعات مورد نیاز و گرفتن سفارش بیشتر از شرکت‌های صنعتی و معدنی منطقه گل‌گهر توانستهایم اعتماد خوبی برای این شرکت‌ها به وجود بیاوریم.

وی تبیین کرد: ظرفیت فولادی سیرجان رو به افزایش است و دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان توانسته با بهره‌گیری از توان علمی اعضای هیئت‌علمی، امکانات پیشرفته فیزیکی و شرکت‌های دانش‌‌بنیان مستقر در مرکز رشد مشکلات عدیده‌ای از صنعت و معدن منطقه را حل کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا یادآور شد: با کمک و همدلی همکاران و اعضای هیئت‌علمی این واحد دانشگاهی توانسته‌ایم با ابزار مهندسی معکوس تعدادی از قطعات مورد نیاز صنعت که به دلیل تحریم امکان تهیه آنها نبوده را تولید کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7182

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.