• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

دستمزد بازیکن لیگ برتری ۲۰ برابر شده است

  • کد خبر : 12062
  • 05 مهر 1399 - 12:21
دستمزد بازیکن لیگ برتری ۲۰ برابر شده است

مدیر‌عامل باشگاه نساجی می‌گوید دستمزد یکی از بازیکنانی که فصل گذشته در ترکیب ثابت این تیم حضور داشته ۲۰ برابر شده و طبیعی بود باشگاه نساجی قادر به حفظ او نباشد.علی امیری، مدیر‌عامل باشگاه نساجی در این‌باره می‌گوید: «متأسفانه در فصل گذشته قرارداد‌های یک‌ساله با بازیکنان بسته شد و جدایی بازیکنانی نظیر حقیقی، میری یا […]

مدیر‌عامل باشگاه نساجی می‌گوید دستمزد یکی از بازیکنانی که فصل گذشته در ترکیب ثابت این تیم حضور داشته ۲۰ برابر شده و طبیعی بود باشگاه نساجی قادر به حفظ او نباشد.
علی امیری، مدیر‌عامل باشگاه نساجی در این‌باره می‌گوید: «متأسفانه در فصل گذشته قرارداد‌های یک‌ساله با بازیکنان بسته شد و جدایی بازیکنانی نظیر حقیقی، میری یا شجاعی هیچ‌گونه آورده‌ای برای باشگاه نداشت ولی ما امسال حداقل مدت زمان قراردادهای‌مان ۲ ساله بود تا نساجی برای سال‌های آینده مشکلی نداشته باشد. مواردی دیده‌ایم که با بعضی از بازیکنان تا ۲۰ برابر رقم سال گذشته، قرارداد امضا شده است. امیدوارم دستگاه‌های نظارتی به این قضایا ورود کنند. اگر به همین نحو پیش برویم، باشگاه‌های خصوصی نابود می‌شوند. باشگاه‌های خصوصی بازیکن‌سازی می‌کنند و باشگاه‌های دولتی با یک ارقام نجومی آن‌ها را جذب می‌کنند. یکی از بازیکنانی که از تیم ما جدا شد، با رقمی ۲۰ برابر قراردادی که با ما داشت، راهی تیم جدیدش شد. امیدوارم دستگاه‌ها و ارگان‌های نظارتی فکری به حال خرج‌های سرسام‌آور باشگاه‌های دولتی بکنند. این باشگاه‌ها، بی‌حساب و کتاب در حال خرج کردن هستند. این پول، پول بیت‌المال است. در حالی که مردم در شرایط بد اقتصادی به سر می‌برند، باشگاه‌های دولتی هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند. باید نحوه این هزینه‌ها بررسی بشود.»
حال سؤال مهم اینجاست آیا کیفیت بازیکن جذب شده از سوی باشگاه هم ۲۰ برابر شده است؟ چه تفاوتی بین بازی بازیکنی که فصل گذشته در نساجی بازی می‌کرده و این فصل حضور در تیم جدید را تجربه می‌کند، رخ داده که دستمزد او ۲۰ برابر شده؟ بدون شک باشگاهی که بازیکن مورد نظر را در اختیار گرفته نمی‌تواند پاسخ منطقی به این سؤالات بدهد. به صراحت و با صدای بلند باید گفت این باشگاه‌ها هستند که مسبب گرانی فوتبالیست‌ها هستند نه دلالان. تا وقتی باشگاه‌ها چنین دستمزد‌هایی را پرداخت کنند، به طور حتم دلالان و بازیکنان هم چنین مبالغی را مطالبه خواهند کرد؛ و جالب اینکه باشگاه‌هایی که چنین پول‌هایی به بازیکن می‌دهند دولتی هستند. از قدیم گفته‌اند خرج که از کیسه مهمان بود، حاتم طایی شدن آسان بود؛ و هیچ نظارتی بر عملکرد باشگاه‌ها در تعیین دستمزد‌ها وجود ندارد و بدون شک سقف قرارداد هم کارساز نخواهد بود. تنها یک کلام می‌توان گفت؛ این فوتبال افسارگسیخته شده است!

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.