• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
اسرائیل:

دستیابی به حل و فصل با محمود عباس غیرممکن است

  • کد خبر : 14026
  • 21 آذر 1400 - 20:16
دستیابی به حل و فصل با محمود عباس غیرممکن است

یک مسؤول امنیتی اسرائیل اعلام کرد، وزیر دفاع اسرائیل که در حال حاضر در واشنگتن به سر می‌برد موضع تل‌آویو را در مورد شهرک سازی در قدس شرقی و کرانه باختری را به مسؤولان آمریکایی اطلاع داد. به گزارش ایسنا، مسؤول مذکور گفت، مساله فلسطین و شهرک سازی در این سفر بنی گانتس، وزیر جنگ […]

یک مسؤول امنیتی اسرائیل اعلام کرد، وزیر دفاع اسرائیل که در حال حاضر در واشنگتن به سر می‌برد موضع تل‌آویو را در مورد شهرک سازی در قدس شرقی و کرانه باختری را به مسؤولان آمریکایی اطلاع داد.

به گزارش ایسنا، مسؤول مذکور گفت، مساله فلسطین و شهرک سازی در این سفر بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا بسیار کمتر از سفرهای قبلی مطرح شد و در عین حال آمریکا تمایل دارد راهکار تشکیل دو کشوری با مانع و خطری مواجه نشود.

وی افزود، گانتس به مسؤولان آمریکایی اطلاع داده که اسرائیل خواستار یک راه حل سیاسی است که برتری امنیتی آن را تضمین کند و اینکه می‌توان اجازه داد واحدهای مسکونی در شهرک‌هایی که نیاز به ساخت و ساز دارد، ساخته شود.

گانتس در کنفرانس سالانه سازمان اقلیت صهیونیستی- اسرائیلی که در میامی برگزار شد، گفت که به مسؤولان آمریکایی توضیح داده که با هدف تضعیف حماس با تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین موافق است.

وی افزود: در حال حاضر دستیابی به راه حل سیاسی چه با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین یا دولت اسرائیل غیرممکن است؛ اما می‌توان در زمینه هماهنگی اقتصادی و امنیتی گام‌های عملی برداشت و این کار را انجام داده‌ایم.

گانتس گفت، مسؤولان ارشد آمریکا از جمله وزیر خارجه و دفاع این کشور در دیدارها با وی بر لزوم باز نگهداشتن افق سیاسی و پرهیز از هرگونه اقدامات یکجانبه که واقعیتی را ایجاد کند که مانع از این افق شود، تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14026

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.