• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
همزمان با تهران

دهمین جشنواره ملی جوان سرباز در سیرجان برگزار می شود

  • کد خبر : 1340
  • 06 اردیبهشت 1397 - 8:01
دهمین جشنواره ملی جوان سرباز در سیرجان برگزار می شود

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دهمین جشنواره ملی جوان سرباز، متبرک به نام مبارک حضرت علی اکبر (ع) ۸ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی ارتش برگزار می شود. امیر سرتیپ «محمد محمودی» در نشست خبری برگزاری جشنواره ملی جوان سرباز که در ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره در راستای […]

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دهمین جشنواره ملی جوان سرباز، متبرک به نام مبارک حضرت علی اکبر (ع) ۸ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی ارتش برگزار می شود.

امیر سرتیپ «محمد محمودی» در نشست خبری برگزاری جشنواره ملی جوان سرباز که در ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره در راستای ارتقاء منزلت سربازان در سطح نیروهای مسلح از جمله در ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

وی با تشریح اهداف برگزاری دهمین جشنواره ملی جوان سرباز گفت: فرهنگ سازی و ارائه الگوهای موفق و برتر جامعه سربازان نیروهای مسلح و تکریم آنان با تاکید بر ارزش ها و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و ملی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره جوان سرباز ارتش با اشاره به عناوین و محورهای اصلی برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) توضیح داد: «سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی»، «سرباز، ایثارگری و فداکاری»، «سرباز، وظیفه‌ شناسی و اقدام برجست» ، «سرباز، امور فرهنگی و تبلیغاتی»، «سرباز، خلاقیت و فناوری» از عناوین اصلی برگزاری این جشنواره است.

امیر سرتیپ محمودی خاطرنشان کرد: همچنین محورهای «سرباز، تربیت بدنی و ورزش» ، «سرباز، نظم و انضباط اجتماعی»، «سرباز، دین مداری و بصیرت» و «سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی» از دیگر عناوین و محورهای اصلی این جشنواره است.

وی همچنین ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی سربازان، هویت بخشی و تقویت اعتماد به نفس آنان و نیز ارتقای سطح منزلت و قداست خدمت و وظیفه در سطح جامعه و کمک به رشد و شکوفایی هدفمند سربازان را از دیگر اهداف و موضوعاتی دانست که برگزاری این جشنواره ان را دنبال خواهد کرد.

معاون اجرایی ارتش اضافه کرد: دهمین جشنواره ملی جوان سرباز روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور سربازان ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که طی آن از ۳۷ نفر از سربازان برگزیده و ۱۱ نفر از فرمانده ها و کارکنان مرتبط با امور سربازان تجلیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره در تهران این جشنواره در سه مرکز آموزش سیرجان نیروی دریایی، ۰۴ بیرجند نیروی زمینی و یک مرکز آموزش در غرب کشور نیز برگزار می شود و از طریق ویدئو کنفرانس با تهران ارتباط گرفته می شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1340

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.