• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

رئیس کمیته انضباطی: بیرانوند نیازی به شکایت تراکتور ندارد/ تاج دیدگاه خودش را گفته

  • کد خبر : 6714
  • 17 شهریور 1398 - 12:09
رئیس کمیته انضباطی: بیرانوند نیازی به شکایت تراکتور ندارد/ تاج دیدگاه خودش را گفته

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رسیدگی به پرونده علیرضا بیرانوند گفت: رفتار او نیازی به شکایت باشگاه تراکتور ندارد که البته اگر هم شکایت کرده باشند هنوز به دست ما نرسیده است. به گزارش  مهر، اسماعیل حسن زاده درباره شکایت باشگاه تراکتور از حرکت علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم […]

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رسیدگی به پرونده علیرضا بیرانوند گفت: رفتار او نیازی به شکایت باشگاه تراکتور ندارد که البته اگر هم شکایت کرده باشند هنوز به دست ما نرسیده است.

به گزارش  مهر، اسماعیل حسن زاده درباره شکایت باشگاه تراکتور از حرکت علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، گفت: رفتار را که مطلع شدیم نیازی به شکایت تراکتور نداشت. رفتارهایی که گزارش شود یا ارکان قضایی شکایت کنند را به طور جدی پیگیر می شویم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: تا این لحظه هیچگونه شکایتی از باشگاه تراکتور درباره این موضوع به دست ما نرسیده است. آنها احتمال دارد شکایت خود را به سازمان لیگ برده باشند اما تا این لحظه نه شکایت خود را در اتوماسیون اداری ثبت کرده اند و نه حضوری آمده اند و آن را اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: حساسیت هایی معمولا برای تیم های پر طرفدار به وجود می آید اما باید بگویم هیچ تاثیری در سرنوشت آرا ندارد.

حسن زاده درباره دفاعیه بیرانوند تاکید کرد: او هیچ توضیحی به کمیته انضباطی نداده است. صحبت های بیرانوند در رسانه ها، موضع باشگاه پرسپولیس و حتی صحبت های رئیس فدراسیون در جای خودش می تواند قابل تاثیر باشد اما وظایفی که در حیطه کمیته انضباطی است قطعا با دفاعیه ایشان همراه خواهد بود. فعلا هیچ موضعی از باشگاه پرسپولیس و بیرانوند در اختیار ما قرار نگرفته است. رکن قضایی برای رسیدگی آدابی دارد که باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: البته در قانون آمده است اگر کسی بعد از ارتکاب تخلف چنین موضعی بگیرد و اظهار ندامت کند در تصمیم گیری دخالت داده خواهد داشت.

حسن زاده در واکنش به صحبت های مهدی تاج درباره اینکه بخشش بیرانوند بهتر از تنبیه است افزود: ایشان نظر خودش را گفته است. آقای تاج یا آقای کفاشیان هیچ وقت در دوران ریاست خود در آرا دخالت نکردند و فقط دیدگاه خودشان را گفته اند.

وی درباره تحت فشار بودن کمیته انضباطی برای صدور حکم بیرانوند یادآور شد: اصلا چنین سختی ای را نمی بینم. رفتار بیرانوند را نه داور گزارش کرده و نه ناظر بازی به آن پرداخته است. رفتار شکار شده ای را از بیرانوند در فضای مجازی دیدیم و این طبیعی است که پرونده ای را ایجاد کرده و به آن رسیدگی کنیم. اگر رفتار بیرانوند را ناظر مسابقه یا داور گزارش می کرد قطعا همان روز اول به آن رسیدگی می کردیم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دعوت از بیرانوند تصریح کرد: فرصت لازم را به او می دهیم. ما نامه زمان حضور بیرانوند در کمیته انضباطی را نوشتیم. هیچ توجهی به اینکه صدور حکم، چه عواقبی دارد نداریم. تعصبات تیمی به قدری پررنگ شده است که هربار محکوم به طرفداری از یک تیم خاص می شویم. مثلا بیرانوند را در بازی افتتاحیه محروم کرده بودیم و به راحتی هم آن را اجرا کردیم. بارها تهدید شدیم اما کارساز نبوده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6714

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.