• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

رفتار مشکوک فرهاد مجیدی؛ خداحافظی در اوج؟!

  • کد خبر : 15645
  • 10 خرداد 1401 - 9:24
رفتار مشکوک فرهاد مجیدی؛ خداحافظی در اوج؟!

 با کنار هم قرار دادن اتفاقات و گفتگو‌های رخ داده در هتل، ورزشگاه و میکسدزون ورزشگاه آزادی ادامه همکاری استقلال و مجیدی مبهم به نظر می‌رسد.در حالی که هواداران استقلال امیدوار بودند عصر دوشنبه یک روز تاریخی و شیرین برای آنها باشد، یک شایعه‌ عجیب کام آنها را تلخ کرد.خبرنگار ورزش سه که از ابتدای […]

 با کنار هم قرار دادن اتفاقات و گفتگو‌های رخ داده در هتل، ورزشگاه و میکسدزون ورزشگاه آزادی ادامه همکاری استقلال و مجیدی مبهم به نظر می‌رسد.
در حالی که هواداران استقلال امیدوار بودند عصر دوشنبه یک روز تاریخی و شیرین برای آنها باشد، یک شایعه‌ عجیب کام آنها را تلخ کرد.
خبرنگار ورزش سه که از ابتدای امروز در هتل المپیک، ورزشگاه و میکسدزون حاضر بود، با کنارهم قرار  دادن اتفاقات و صحبت‌های مختلف اعضای باشگاه استقلال گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص ماندن یا نماندن مجیدی در استقلال دارد که در ادامه می‌خوانید؛
بعد از صرف نهار، بازیکنان‌ و کادرفنی باشگاه استقلال در ایونتی تبلیغاتی با یک شرکت فعال در حوزه عطر و ادکلن شرکت کردند. بعد از خروج بازیکنان و کادرفنی، چهره فرهاد مجیدی کم از حالات قبل از دریافت مدالش نداشت. او شادابی همیشگی‌را نداشت و خیلی سریع از لابی هتل به سمت اتاقش رفت و در این بین تنها عکس یادگاری گرفتن با یک هوادار معلول استقلال را پذیرفت.
وقتی با یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه رفتن مجیدی در پایان فصل به یک امتیاز منفی برای هیات مدیره و مدیریت باشگاه تبدیل می‌شود صحبت کردم، او حق به‌جانب معتقد بود باشگاه تلاش خود را برای حفظ مربی‌اش می‌کند و اینطوری نیست که او بگوید من می‌روم‌ و ما هم بگوییم به سلامت! اما باشگاه استقلال هم کوچک نیست و از همه افراد بزرگ‌تر است. این استقلال است که به اشخاص اعتبار می‌دهد و منِ‌ … (اسم خودش را گفت) باید بدانم اگر در کانون توجه هستم به خاطر استقلال است نه نام خودم!

این جنس صحبت‌ها را پیش‌تر در زمان آماده‌کردن هواداران استقلال برای خروج استراماچونی توسط مدیران این باشگاه شاهد بودیم.
موضوع دیگر گریه‌های مجیدی در هنگام دریافت مدال بود. با اینکه اکثر رسانه‌ها با تیتر اشک شوق به استقبال گریه‌های فرهاد رفتند، اما به وضوح مشخص بود این گریه بیشتر به اشک‌های ناراحتی از خداحافظی شبیه بود تا به اشک شوق.
از طرف دیگر در میکسدزون و هنگام پرسیدن سئوالی از فرزاد مجیدی در خصوص اینکه اگر فرهاد استقلال را ترک کند، خودش به قطعه‌ای از پازل ناکامی‌های استقلال که به واسطه عدم ثبات به دست آمده تبدیل می‌شود، با طفره رفتن‌او از پاسخ‌دادن به دلیل خراب نشدن جشن قهرمانی و شادی هواداران مواجه شدیم درحالی که اگر قصدی برای نماندن وجود نداشت، می‌توانست قاطعانه بگوید برادرش به قرارداد پایبند است.

فرهاد مجیدی که بعد از شکست در فصول قبل هم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود، این بار بعد از پیروزی و قهرمانی حاضر به صحبت به خبرنگاران نبود تا مهم‌ترین سئوال موجود در خصوص ادامه همکاری این سرمربی موفق با استقلال پرسیده نشود.
از طرف دیگر گابریل پین، رافائل سیلوا و رودی ژستد هم همگی ادامه همکاری‌شان را به منوط به گذراندن تعطیلات می‌کردند. موضوعی که نشان می‌دهد آنها هم از مشخص بودن تکلیف باشگاه اطلاع دقیقی نداشتند.
پست اینستاگرامی وکیل مجیدی هم حاکی از تغییر مسیر این چهره محبوب دارد. جایی که بکتاش منوچهری برای او در مسیر جدید آرزوی موفقیت دارد.
با تمام‌ این موارد، به نظر می‌رسد همکاری استقلال با مجیدی برای لیگ بیست و دوم به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15645

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.