• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
ناتو:

روسیه ممکن است کابل‌های زیر دریا را هدف قرار دهد

  • کد خبر : 16663
  • 13 اردیبهشت 1402 - 21:01
روسیه ممکن است کابل‌های زیر دریا را هدف قرار دهد

ناتو امروز چهارشنبه به دنبال حمله پهپادی به کاخ کرملین که روسیه اوکراین را مقصر آن می‌داند، ادعا کرد نگرانی‌های فزاینده‌ای وجود دارد که روسیه ممکن است کابل‌های زیردریایی و دیگر زیرساخت‌های حیاتی را هدف قرار دهد. سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مدعی شد که روسیه ممکن است زیرساخت‌ها را هدف قرار دهد.

ناتو امروز چهارشنبه به دنبال حمله پهپادی به کاخ کرملین که روسیه اوکراین را مقصر آن می‌داند، ادعا کرد نگرانی‌های فزاینده‌ای وجود دارد که روسیه ممکن است کابل‌های زیردریایی و دیگر زیرساخت‌های حیاتی را هدف قرار دهد.

سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مدعی شد که روسیه ممکن است زیرساخت‌ها را هدف قرار دهد.

به گزارش تسنیم، دیوید کتلر رئیس بخش اطلاعات ناتو امروز چهارشنبه به دنبال حمله پهپادی به کاخ کرملین که روسیه اوکراین را مقصر آن می‌داند، ادعا کرد نگرانی‌های فزاینده‌ای وجود دارد که روسیه ممکن است کابل‌های زیردریایی و دیگر زیرساخت‌های حیاتی را هدف قرار دهد

وی اضافه کرد: در این سال‌ها روس‌ها در این زمینه از آنچه ما شاهد بودیم، فعال‌تر شده‌اند .

پیش از این کاخ کرملین در بیانیه‌ای از حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین و سو قصد به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه خبر داده بود.

دفتر مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه بااینحال اعلان داشت که پوتین در زمان حمله در کاخ کرملین حضور نداشته و در اقامتگاه نوو- اوگاریوو در حومه مسکو مستقر بوده است.

میخایلو پودولیاک مقام ارشد ریاست جمهوری اوکراین در واکنش گفت که کی‌یف ارتباطی با حمله پهپادی ندارد، اوکراین منحصرا جنگ دفاعی را پیش گرفته و به اهداف داخل خاک روسیه حمله نمی‌کند.

وی اضافه کرد که این ادعاها نشان می‌دهد روسیه قصد یک حمله گسترده علیه اوکراین در روزهای آینده را دارد.

سرهی نیکیفوروف سخنگوی ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین نیز با رد دخالت کی‌یف در حمله پهپادی به کاخ کرملین، گفت که رئیس جمهور بارها گفته کی‌یف تمام نیروها و ابزارهای در دسترس را برای آزادی اراضی‌اش به کار می‌گیرد نه حمله به خارجی‌ها.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16663

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.