• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

زمان شروع لیگ فصل آینده در ابهام/ پیشنهاد استقلال بازی در روز دوشنبه یا سه شنبه

  • کد خبر : 15452
  • 07 خرداد 1401 - 11:23
زمان شروع لیگ فصل آینده در ابهام/ پیشنهاد استقلال بازی در روز دوشنبه یا سه شنبه

 آلودگی هوا در هفته گذشته باعث شد تا برنامه دو هفته پایانی لیگ تحت تاثیر قرار گیرد و سازمان لیگ نتواند طبق وعده ای که داده بود لیگ را به پایان برساند. از سویی با لغو بازی ایران و کانادا برنامه های تیم ملی هم دچار تغییر شده و اسکوچیچ از فدراسیون خواسته از ۹ […]

 آلودگی هوا در هفته گذشته باعث شد تا برنامه دو هفته پایانی لیگ تحت تاثیر قرار گیرد و سازمان لیگ نتواند طبق وعده ای که داده بود لیگ را به پایان برساند. از سویی با لغو بازی ایران و کانادا برنامه های تیم ملی هم دچار تغییر شده و اسکوچیچ از فدراسیون خواسته از ۹ خرداد تیم ملی در قطر اردو بزند. 

سازمان لیگ هم بابت برگزاری هفته پایانی لیگ و برگزاری سه دیدار معوقه هفته بیست و نهم مستاصل شده است. طبق برنامه جدید فردا سه بازی معوقه هفته بیست و نهم برگزار می شود و در نتیجه برگزاری هفته پایانی در ابهام قرار گرفته است. 

از سوی دیگر باشگاه استقلال اصرار دارد هفته پایانی را با حضور ملی پوشانش برگزار کند و در طرف دیگر سهیل مهدی اعلام کرده حضور ملی پوشان استقلال در هفته پایانی به نظر اسکوچیچ بستگی دارد. 

استقلالی ها پیشنهاد داده اند بازی با نفت مسجد سلیمان دوشنبه یا سه شنبه برگزار شود اما مسئله اینجاست که اگر در بازی فردا شهرخودرو مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد بازی هفته پایانی این تیم و نفت مسجد سیلمان باید همزمان برگزار شود. 

قاعدتا سرمربی تیم ملی هم تمایل ندارد شروع اردو بدون حضور چند بازیکن باشد و در آن صورت هفته پایانی ممکن است به بعد از روزهای فیفا موکول شود که همین می تواند باعث شود تا شروع لیگ جدید هم تحت تاثیر قرار بگیرد و دیرتر آغاز شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15452

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.