• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
رییس پلیس آگاهی استان کرمان:

سارقان ۱۰۰ میلیارد ریال طلا در کرمان دستگیر شدند

  • کد خبر : 14450
  • 06 اردیبهشت 1401 - 20:02
سارقان ۱۰۰ میلیارد ریال طلا در کرمان دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری ۶ عضو یک باند با کشف ۱۲ فقره سرقت طلاجات به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ یدالله حسن‌پور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل سطح شهر کرمان، مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش نامحسوس تحرکات چند متهم، یکی از […]

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری ۶ عضو یک باند با کشف ۱۲ فقره سرقت طلاجات به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل سطح شهر کرمان، مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش نامحسوس تحرکات چند متهم، یکی از عاملان سرقت که عضو یک باند سرقت بود را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم طلا و انواع زیورآلات قیمتی و مقادیر قابل توجهی سکه از منزل این متهم اظهار داشت: این فرد در بازجویی‌های بعدی، سایر اعضای باند که ۶ نفر از سارقان فرا استانی بودند را به پلیس معرفی کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه سایر اعضای این باند برای ادامه فعالیت‌های مجرمانه به استان هرمزگان نقل مکان کرده بودند، تصریح کرد: در همین زمینه مأموران با انجام تحقیقات پلیسی یکی از این افراد که برای انجام کاری به کرمان آمده بود را دستگیر و در ادامه دیگر اعضای این باند که پس از اطلاع از دستگیری همدستشان، مخفیگاه خود را تغییر داده بودند در استان هرمزگان دستگیر کردند.

سرهنگ حسن پور با اشاره به اعتراف متهمان به انجام ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منازل به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال بر اساس برآورد کارشناسان تصریح کرد: براساس سوابق و بازسازی صحنه‌های سرقت، اموال مسروقه به مالباختگان تحویل و سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14450

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.