• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14

سرهنگ دستوری به عنوان فرمانده جدید سپاه سیرجان معرفی شد

  • کد خبر : 10638
  • 23 فروردین 1399 - 14:04
سرهنگ دستوری به عنوان فرمانده جدید سپاه سیرجان معرفی شد

با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سرهنگ علی دستوری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان سیرجان معرفی شد.  تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سیرجان صبح امروز و با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان، امام جمعه سیرجان و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان در سالن غدیر اداره ارشاد […]

با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سرهنگ علی دستوری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان سیرجان معرفی شد.

 تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سیرجان صبح امروز و با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان، امام جمعه سیرجان و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان در سالن غدیر اداره ارشاد سیرجان برگزار شد.

در این آیین از زحمات سرهنگ حسین باقری فرمانده سابق سپاه شهرستان سیرجان تجلیل و سرهنگ علی دستوری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان سیرجان معرفی شد.

در این آیین سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی کمرشکن است اظهار داشت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی جای تبریک و جشن نیست جای تکلیف و رسالت است و نوکری واقعی در پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی است چرا که بزرگترین عبادت است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران، سپاه انقلابی غیرمحافظه‌کار است گفت: یعنی سپاه هیچگاه در وضع موجود توقف نکرده و به دنبال پیش‌برندگی انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب موجودی زنده است و سپاه به دنبال پیش‌برندگی و پیش‌روندگی آن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج از مردم با مردم و برای مردم است و سپاه هم بی‌منت، خالصانه و متواضعانه برای مردم تلاش می‌کند چرا که خط قرمز ما مردم هستند تصریح کرد: دشمنی، دشمنان نظام هم به واسطه مردم ماست چون مردم ما با وجود تمام سختی‌ها پای انقلاب ایستاده و سختی‌ها را پذیرفتند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.