• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
اعلام حمایت شورا از ورزش بانوان

سیرجان اولین شهر دارای ورزشگاه اختصاصی بانوان در کشور می شود

  • کد خبر : 13200
  • 26 مهر 1400 - 13:46
سیرجان اولین شهر دارای ورزشگاه اختصاصی بانوان در کشور می شود
اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان به مناسبت هفته تربیت بدنی در نشستی صمیمانه با مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری دیدار و گفتگو کردند. به گزارش رسانه رسمی باشگاه شهرداری سیرجان، عصر دیروز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال بانوان به همراه مدیرعامل باشگاه شهرداری با رییس و اعضای شورای شهر ...

اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان به مناسبت هفته تربیت بدنی در نشستی صمیمانه با مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه شهرداری سیرجان، عصر دیروز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال بانوان به همراه مدیرعامل باشگاه شهرداری با رییس و اعضای شورای شهر سیرجان در نشستی صمیمانه ضمن دیدار و گفتگو، به بررسی روند حضور تیم بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات آسیایی پرداختند.

در ابتدای این نشست مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان ضمن قدردانی از اعضای شورا نسبت به اهمیت موضوع فوتبال بانوان و دیدار با بازیکنان این تیم، یادآور شد: حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به عنوان اولین تیم در تاریخ فوتبال بانوان ایران در مسابقات جام قهرمانان فوتبال زنان آسیا، افتخاری بزرگ است که با همت و تلاش تک تک بازیکنان و کادر فنی به ثمر نشست.

وی حمایت اعضای شورا از تیم فوتبال بانوان را نقطه عطف موفقیت و پیشرفت این تیم دانست و افزود: انشاالله با حمایت شهردار محترم سیرجان و اعضای شورای شهر سیرجان، بتوانیم عنوان قهرمانی مسابقات جام باشگاه های آسیا را کسب کنیم.

همچنین در ادامه مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان ضمن ارائه گزارش عملکرد این تیم، مشکلات و موانع موجود را با اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار داد.

در ادامه این نشست اعضای شورای شهر سیرجان ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر تیم بانوان و حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا، با اعلام حمایت از این تیم، همکاری و رفع موانع این تیم را در دستور کار قرار دادند.

اعضای شورای شهر با اشاره به اینکه موفقیت تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در کسب جواز حضور در مسابقات آسیایی، افتخاری است که نصیب کلان‌شهرها نشده است، این نکته را موید وجود پتانسیل‌های فراوان ورزشی سیرجان به خصوص در حوزه بانوان دانستند.

حسن خدامی رییس شورای شهر با بیان اختصاص زمینی به مساحت ۲۲هکتار از سوی شورای شهر برای ساخت ورزشگاه اختصاصی بانوان در سیرجان به عنوان اولین ورزشگاه اختصاصی بانوان در کشور، از قول مساعد وزیر ورزش جهت انجام کار مطالعاتی این ورزشگاه و در ادامه فازبندی و ساخت آن خبر داد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.