• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
جواهری:

سیرجان برای حضور در لیگ برتر مشکل زیرساخت ندارد

  • کد خبر : 3625
  • 04 اردیبهشت 1398 - 12:47
سیرجان برای حضور در لیگ برتر مشکل زیرساخت ندارد

محمد جواهری, درباره برنامه‌های تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای حضور در لیگ برتر, اظهار داشت: مدیران شرکت گل‌گهر حمایت قاطعانه خود را از تیم اعلام کردند و به زودی برنامه‌های باشگاه برای حضور در لیگ برتر مشخص می‌شود. وی درباره اینکه آیا این باشگاه زیرساخت‌های لازم برای حضور در مسابقات لیگ برتر را دارد, عنوان […]

محمد جواهری, درباره برنامه‌های تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای حضور در لیگ برتر, اظهار داشت: مدیران شرکت گل‌گهر حمایت قاطعانه خود را از تیم اعلام کردند و به زودی برنامه‌های باشگاه برای حضور در لیگ برتر مشخص می‌شود.

وی درباره اینکه آیا این باشگاه زیرساخت‌های لازم برای حضور در مسابقات لیگ برتر را دارد, عنوان کرد: از شش ماه گذشته کار تجهیز ۲ ورزشگاه را در سیرجان آغاز کرده‌ایم. قرار است زمین ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر که پیش از این چمن مصنوعی داشته, به چمن طبیعی تغییر یافته و به ظرفیت آن ۳ هزار نفر اضافه و به ۶ هزار نفر افزایش پیدا کند. سایر امکانات این ورزشگاه نیز قرار است تجهیز شود. هم اکنون چمن مصنوعی این ورزشگاه جمع شده و با اجرای زیرسازی‌های لازم, کار کاشت چمن طبیعی آغاز می‌شود.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان, با اشاره به ورزشگاه امام علی (ع) این شهر یادآور شد: با پیگیری‌هایی که اداره کل ورزش سیرجان داشته, قرار است گنجایش این ورزشگاه از ۸ به ۱۵ هزار نفر افزایش پیدا کند. پروژکتور‌های این ورزشگاه به دست پیمانکار سپرده شده و در حال حاضر امور کانال‌کشی در حال انجام است. باشگاه گل‌گهر از لحاظ زیرساختی مشکل خاصی ندارد و در بازه زمانی تا آغاز فصل بعد لیگ برتر فرصت وجود دارد تا برخی مشکلات به طور کامل رفع شود. فرودگاه سیرجان نیز هر روز پرواز مستقیم رفت و برگشت به سمت تهران دارد.
جواهری درباره اینکه قرار است حضور وینگو بگوویچ به عنوان سرمربی در گل‌گهر ادامه داشته باشد, تصریح کرد: در این باره باید جلسه هیئت مدیره برگزار و تصمیم‌گیری شود اما به احتمال بسیار زیاد بگوویچ فصل آینده نیز سرمربی تیم خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3625

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.