• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

سیرجان در آستانه صعودی دیگر

  • کد خبر : 3541
  • 03 اردیبهشت 1398 - 11:27
سیرجان در آستانه صعودی دیگر

تیم فوتبال گل گهرسیرجان عصر امروز پذیرای تیم شهرداری بندرماهشهر خواهد بود. شاگردان وینگو بگوویچ در تیم گل گهرسیرجان در یک گام پیش از گام آخر در رقابت های لیگ دسته اول عصر امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام علی سیرجان پذیرای تیم شهرداری بندرماهشهر خواهد بود. گل گهری‌ها که با قرار گیری در […]

تیم فوتبال گل گهرسیرجان عصر امروز پذیرای تیم شهرداری بندرماهشهر خواهد بود.

شاگردان وینگو بگوویچ در تیم گل گهرسیرجان در یک گام پیش از گام آخر در رقابت های لیگ دسته اول عصر امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام علی سیرجان پذیرای تیم شهرداری بندرماهشهر خواهد بود.

گل گهری‌ها که با قرار گیری در صدر جدول همچنان بخت اول صعود به رقابت های لیگ برتر محسوب می شوند امروز دیدار سختی را برابر شهرداری ماهشهری خواهند داشت که این روزها سخت در تلاش است تا سهمیه خود را در رقابت های لیگ دسته اول حفظ کند.
سیرجان در فصل جاری روزهای خوب و خوشی را در عرصه فوتبال گذرانده و شاهد روزهای پرفروغ تیم‌های این شهر در مسابقات کشوری بوده‌ایم آنها با صعود و قهرمانی تیم آرمان گهرسیرجان از لیگ دو به رقابت های لیگ یک حال فصل آینده این تیم را نیز به عنوان نماینده خود در این رقابت ها خواهند داشت و تیم گل گهرسیرجان نیز در آستانه صعود به سطح اول فوتبال کشور قرار دارد.
شاگردان وینگو می توانند در صورت پیروزی در دیدار امروز و امتیازدهی تیم شاهین در تهران در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات به رقابت های لیگ برتر راه یابند.
اما این دیدار برای تیم شهرداری ماهشهر آخرین شانس برای بقا محسوب می شود و در صورتی که در دیدار متحمل شکست شوند کار آنها برای بقا سخت و احتمال سقوط این تیم زیاد است چرا که در صورت تساوی یا پیروزی دو تیم اروند خرمشهر و شهرداری تبریز عملا آنها با ۲۲ امتیاز به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.
نتیجه دیدار رفت :
دیدار رفت دو تیم در ماهشهر با برتری پرگل سه بر یک گل گهری ها خاتمه یافته بود.
کوبل داوری :
لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده سیدمهدی سیدعلی بوده و آقایان مهدی سیفی و ناصر رحیمی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، ضمنا ایمان کهیش به عنوان داور چهارم و رسول فروغی به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.
لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3541
  • منبع : دی اسپرت

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.