• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان:

سیرجان مستعد برای کسب عنوان شهر نمونه ترافیکی استان است

  • کد خبر : 8782
  • 18 آذر 1398 - 12:32
سیرجان مستعد برای کسب عنوان شهر نمونه ترافیکی استان است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: شهرستان سیرجان از نظر ترافیکی از اهمیت ویژه ای برای استان برخوردار است و می تواند شهر نمونه ترافیکی استان معرفی شود. سرهنگ یوسف نجفی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان سیرجان افزود: فرماندهی نیروی انتطامی استان قصد معرفی شهر الگوی ترافیکی […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: شهرستان سیرجان از نظر ترافیکی از اهمیت ویژه ای برای استان برخوردار است و می تواند شهر نمونه ترافیکی استان معرفی شود.

سرهنگ یوسف نجفی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان سیرجان افزود: فرماندهی نیروی انتطامی استان قصد معرفی شهر الگوی ترافیکی در استان دارند و سیرجان مستعدترین شهر برای کسب این عنوان در استان و حتی کشور است.

وی ادامه داد: زیرساخت های مناسب ترافیکی، فرهنگ رانندگی، افزایش انضباط ترافیکی، وجود امکانات ترافیکی همچون خط کشی ها، چراغ ها، دوربین ها، تابلو ها و…، خدمات رسانی ترافیکی از جمله فاکتورهایی است که شهرستان سیرجان را می تواند الگوی ترافیکی استان کند و البته در این راستا همکاری همه نهادهای همکار و دستگاه های دخیل در حوزه ترافیک شهرستان را می طلبد.

نجفی کاهش تصادفات و تلفات ترافیکی را از شاخص های مهم ارزیابی پلیس راهور عنوان کرد و گفت: در هفت ماهه اول امسال حوادث رانندگی شهری در استان ۱۳۲ فوتی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است. در شهرستان سیرجان هم در مدت هفت ماهه اول امسال ۱۲ کشته حوادث رانندگی شهری بوده که نسبت به همین مدت در سال گذشته در سیرجان ۲۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان به همدلی و همکاری بین مسئولین در شهرستان سیرجان اشاره کرد و گفت: در سیرجان نهادهایی در حوزه ترافیک کمک می کنند که این مهم در شرح وظایف و ماموریت هایشان نمی باشد که نشان از وجود همدلی و تعامل در نهادها و دستگاه های این شهرستان است.

در این مراسم از خدمات سرهنگ حسن سالاری رییس پلیس سابق راهور سیرجان تجلیل و سرهنگ امین پاک ایزدی به عنوان رئیس پلیس راهور این شهرستان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8782

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.