• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
22

لزوم مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست‌های بازرسی و کنترل شهربابک

  • کد خبر : 10663
  • 16 فروردین 1399 - 16:19
لزوم مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست‌های بازرسی و کنترل شهربابک

فرماندار شهربابک گفت: مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست‌های بازرسی و کنترل شهرستان شهربابک ضروری است. سعید قائینی فرماندار شهربابک در جلسه امروز ستاد مدیریت بحران (مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا) گفت:خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده ستاد مدیریت بحران و همکاری خوب مردم فهیم شهرستان، شاهد وضعیت خوب شهرستان در زمینه مهار قابل توجه شیوع […]

فرماندار شهربابک گفت: مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست‌های بازرسی و کنترل شهرستان شهربابک ضروری است.

سعید قائینی فرماندار شهربابک در جلسه امروز ستاد مدیریت بحران (مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا) گفت:خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده ستاد مدیریت بحران و همکاری خوب مردم فهیم شهرستان، شاهد وضعیت خوب شهرستان در زمینه مهار قابل توجه شیوع این ویروس هستیم.

او از تداوم کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان شهربابک تا اطلاع ثانوی خبر داد و بر مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست‌های بازرسی و کنترل شهرستان شهربابک و رفع موانع موجود در دو محور خاتون آباد و رباط تاکید کرد.

فرماندار شهربابک ضمن تقدیر از رسانه‌ها و فعالان اجتماعی که صادقانه جهت انتشار اخبار زحمات و تلاش‌های صورت گرفته برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا اطلاع رسانی می‌کنند، بر عدم درج اخبار غیر موثق تاکید کرد و اظهار داشت: تنها منبع معتبر در بحث اطلاع رسانی عمومی به مردم، ریاست شبکه بهداشت و درمان است که آمار مبتلایان و کسانی که نتیجه تست آن‌ها بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت شده را به صورت روزانه اطلاع رسانی می‌کند.

او بر ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه تجمع سفارش و تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع شربت و شیرینی به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) ممنوع است.

قائینی ابراز امیدواری کرد: شهرستان شهربابک با ادامه همکاری شهروندان بتواند به عنوان الگویی موفق از همکاری مردم و دولت، هر چه زودتر با کنترل کامل بیماری کرونا، جشن عادی شدن روال زندگی و رهایی از این ویروس منحوس را برپا کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10663
  • منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.