• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
استقلالی‌ها فقط جریمه مالی شدند؛

محرومیت دوباره برای ستاره گابنی گل‌گهر

  • کد خبر : 16076
  • 15 فروردین 1402 - 18:24
محرومیت دوباره برای ستاره گابنی گل‌گهر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت نسبتا سنگینی برای مهاجم گابنی گل‌گهر درنظر گرفت. بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر که حواشی  زیادی به خاطر پنالتی لحظه آخری به همراه داشت و در نهایت با برتری دو بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید، حالا جرایم کمیته انضباطی نیز برای خاطیان این […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت نسبتا سنگینی برای مهاجم گابنی گل‌گهر درنظر گرفت.

بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر که حواشی  زیادی به خاطر پنالتی لحظه آخری به همراه داشت و در نهایت با برتری دو بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید، حالا جرایم کمیته انضباطی نیز برای خاطیان این مسابقه از جمله مهاجم گابنی گل‌گهر به خاطر نحوه اعتراض و احتمالا درگیری با آرش رضاوند داشته است.

کمتیه انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای خود پیرامون این پرونده نوشته است:

* دیدار تیم‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار شد که تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی به مربی تیم حریف توسط تماشاگرانش باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.

* خسرو حیدری و بهزاد غلامپور، مربیان تیم استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی هر کدام جداگانه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

* اریک بایناما، بازیکن گل گهر سیرجان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود در مسابقه رسمی لیگ برتر محروم است. این رأی قابل تجدید نظر است.

* مجتبی سرآسیایی، حسین ترابپور و مازیار ربیعی‌فرد مربیان تیم گل گهر سیرجان به دلیل رفتار غیر ورزشی هر کدام جداگانه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

* حیدر افسری، مدیر تیم گل گهر نیز به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقات لیگ برتر که یک جلسه آن به مدت ۶ ماه تعلیق شد، محکوم است. این رأی قابل تجدید نظر است.

گفتنی است، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در کنار این محرومیت‌ها و جرایم سنگین برای گل‌گهری‌ها که ستاره گابنی این تیم را از دو دیدار حساس آینده مقابل ذوب‌آهن و فولاد محروم کرده، محرومیتی برای تیم مقابل درنظر نگرفته که احتمالا واکنش سیرجانی‌ها را به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16076

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.