• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

مدافع گل گهر به داماش گیلان پیوست

  • کد خبر : 5099
  • 24 تیر 1398 - 19:06
مدافع گل گهر به داماش گیلان پیوست

مدافع وسط گل گهر سیرجان به داماش گیلان پیوست. مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: بهمن کامل بازیکن فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان با عقد قراردادی، به تیم داماش گیلان پیوست. میثم محبوب افزود: پست این بازیکن مدافع وسط بوده و علاوه بر حضور در گل گهر سیرجان، سابقه بازی در تیمهای […]

مدافع وسط گل گهر سیرجان به داماش گیلان پیوست.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: بهمن کامل بازیکن فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان با عقد قراردادی، به تیم داماش گیلان پیوست.

میثم محبوب افزود: پست این بازیکن مدافع وسط بوده و علاوه بر حضور در گل گهر سیرجان، سابقه بازی در تیمهای اکسین البرز، ماشین سازی تبریز (لیگ برتر)، فولاد خوزستان، نفت تهران و شهرداری تبریز را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی ادامه داد: احسان ضیایی سیگارودی دروازبان فصل گذشته تیم نیروی زمینی تهران نیز با عقد قراردادی به داماش گیلان پیوست که این دروازبان علاوه بر حضور در نیروی زمینی، سابقه بازی در تیم مقاومت تهران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد: همچنین سعید باقرپسند پس از یک نیم فصل جدایی از داماش گیلان، با مسئولان این تیم به توافق رسید و به جمع لاجوردی پوشان شهر باران اضافه شد.

محبوب اضافه کرد: این مهاجم در دو فصل گذشته در داماش گیلان عضویت داشت اما در نیم فصل دوم فصل پیش از این تیم جدا و به تیم سرخپوشان پاکدشت پیوسته بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز، محسن آذرباد هافبک توانمند گل گهر سیرجان و حمید گلزاری دیگر بازیکن این تیم با مسئولان داماش به توافق رسیده بودند و به این تیم پیوستند.

وی یادآور شد: پیش از این نیز محمد مختاری کاپیتان باسابقه داماش، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست، محمد رستمی، میثم میر پسندیده، سعید طالبی، عباس کندل، آزاد جعفرزاده، عرفان گودرز قلعه نویی، علیرضا توکلی، محمد جهاندیده و مهدی نظرمحمد پناه دیگر بازیکنان فصل گذشته داماش قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

محبوب در خصوص آخرین وضعیت تیم داماش مبنی بر حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار کرد: هنوز چیزی قطعی نشده اما امیدواریم که این امر تحقق یابد و بتوانیم فصل آینده در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور یابیم.

تیم فوتبال داماش گیلان که با درخشش در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور به فینال این رقابت‌ها صعود کرده بود، در دیدار نهایی با یک بازی قابل قبول با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد تا مقام نایب قهرمانی جام حذفی را کسب کند. داماشی‌ها فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم نیز نتایج خوبی را کسب و به مرحله پلی آف صعود کردند اما در این مرحله در بازی رفت و برگشت برابر نیروی زمینی تهران مغلوب و از راهیابی به لیگ دسته اول بازماندند.

گفته می‌شود مسئولان داماش گیلان علاوه بر اعتراض نسبت به نحوه قضاوت دیدار این تیم در بازی برگشت مرحله پلی آف مقابل نیروی زمینی، مترصد خرید امتیاز یک تیم دسته اولی هستند تا فصل آینده مسابقات خود را در لیگ دسته اول دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.