• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14
با حضور مسئولین؛

مراسم تودیع و معارفه فرماندار سیرجان برگزار شد

  • کد خبر : 3878
  • 12 اردیبهشت 1398 - 9:31
مراسم تودیع و معارفه فرماندار سیرجان برگزار شد

طی مراسمی، عصر دیروز حجت‌الاسلام محمد محمودآبادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری سیرجان معرفی شد. طی مراسمی از خدمات پنج ساله منصور مکی‌آبادی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل و حجت‌الاسلام محمد محمودآبادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری سیرجان معرفی شد. حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان خدمت در نظام اسلامی را عبادت دانست و اتحاد و همدلی را رمز […]

طی مراسمی، عصر دیروز حجت‌الاسلام محمد محمودآبادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری سیرجان معرفی شد.

طی مراسمی از خدمات پنج ساله منصور مکی‌آبادی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل و حجت‌الاسلام محمد محمودآبادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری سیرجان معرفی شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان خدمت در نظام اسلامی را عبادت دانست و اتحاد و همدلی را رمز موفقیت در امور دانست و گفت: در جامعه اسلامی مسئولان و مردم هدفی مشترک دارند و دولت و ملت متحد هستند تا کشور را بسازند.

وی از نارضایتی مردم در عملکرد ادارات و پیچ و خم‌های اداری انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر به امور مردم و رضایت ارباب رجوع در ادارات شد و عنوان کرد: درصد بالایی از مردم با مراجعه به ادارات، کارشان انجام نمی‌شود و ناراضی هستند که باید این مبحث و موضوع بررسی و برطرف شود .

محمدصادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان از شهرستان سیرجان به عنوان شهرستان شاخص و بزرگ استان کرمان یاد کرد و گفت: این شهرستان ظرفیت‌های متعدد برای توسعه بیشتر و پیشرفت دارد و قابلیت‌های سیرجان می‌تواند روند رشد و آبادانی را سرعت بخشد.

وی مسئولیت‌ها را در نظام اسلامی سنگین دانست و افزود: دشمنان در طراحی و توطئه‌های خود قصد تخریب مسئولان و ناامید و مایوس کردن مردم را دارند که عملکرد خوب هر مدیر مردم را امیدوار خواهد کرد و باید مواظب و مراقب بود تا در ایفای مسئولیت خود خطا نرویم .

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3878

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.