• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
در دیدار مسئولین شهرستان با شهردار جدید مطرح شد

مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند

  • کد خبر : 12988
  • 21 مهر 1400 - 20:45
مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند

فرماندار ویژه شهرستان به همراه امام جمعه،رئیس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری با شهردار جدید سیرجان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیرجان؛ بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با بیان اینکه فرمانداری آماده هر گونه همکاری ، تعامل و همفکری با مجموعه شورای اسلامی شهر […]

فرماندار ویژه شهرستان به همراه امام جمعه،رئیس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری با شهردار جدید سیرجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیرجان؛ بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با بیان اینکه فرمانداری آماده هر گونه همکاری ، تعامل و همفکری با مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است، افزود: مرتفع شدن مشکلات در شهر و همچنین خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاههای اجرایی امکان پذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: مسئولین باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، چرا که مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند.

شهردار سیرجان نیز دراین جلسه از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای تعامل و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری شهرستان سیرجان، اظهار داشت: اعتقاد داریم در سایه تعامل و همراهی می توانیم سریعتر به اهداف تعیین شده خود برسیم.

شهردار سیرجان با تاکید بر لزوم شایسته سالاری در انتصاب افراد، از راه اندازی طرح ارزیابی عملکرد کارکنان با الگوی ۳۶۰ درجه خبرداد و افزود:استفاده از الگوهای علمی برای ارزیابی عملکرد نیروی انسانی و شناخت شایستگی ها،استعداد و قابلیت افراد متناسب با نیاز بخش های مختلف یک مجموعه،موجب شایسته سالاری، ارتقای سطح بهره وری می شود.

وی با بیان اینکه بررسی و رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی از جمله برنامه های این مجموعه می باشد،تصریح کرد:با هدف تسهیل در ارائه و افزایش کیفیت خدمات شهری به شهروندان در راستای شهر هوشمند و شهروند الکترونیک سامانه‌ی مدیریت شهری ۱۳۷ با رویکرد کاملاً الکترونیکی بزودی راه اندازی خواهد شد.
شهردار سیرجان بیان داشت:ارتباط شهروندان با شهرداری از طریق خدمات الکترونیکی، افزایش کیفیت خدمات رسانی و اثربخشی خدمات ارائه شده،کاهش مراجعات حضوری شهروندان برای پیگیری امور ، ترافیک و ارزیابی شهرداری در بخش های مختلف را از عمده مزایای این سامانه معرفی کرد.

کریمی پور در پایان گفت:در دومین روز کاری رسمی خودم به همراه یکی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، خدمت مردم نجیب محلات کم‌برخوردار رفتیم تا از نزدیک شاهد مشکلات مردم باشیم و با بررسی مسائل و مشکلات این قسمت از شهر، این موارد را در بودجه‌بندی مدنظر قرار دهیم تا بخشی از مشکلات این اهالی را برطرف کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12988

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.