• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

نام گذاری ورزشگاه گل گهر به نام سردار شهید سلیمانی

  • کد خبر : 9852
  • 16 دی 1398 - 12:11
نام گذاری ورزشگاه گل گهر به نام سردار شهید سلیمانی

مجموعه ورزشی اختصاصی گل گهر به نام «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» مزین شد. به دستور مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، مجموعه ورزشی اختصاصی گل گهر به نام مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد. جمشید ملارحمان طی نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر، اعلام کرد: نظر به […]

مجموعه ورزشی اختصاصی گل گهر به نام «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» مزین شد.

به دستور مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، مجموعه ورزشی اختصاصی گل گهر به نام مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

جمشید ملارحمان طی نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر، اعلام کرد: نظر به یادمان همیشگی رشادت ها، دلاوری‌ها و منش پهلوانی سردار سرافراز سپاه اسلام شهید هم استانی، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ترتیبی اتخاذ نمایید تا نام ورزشگاه اختصاصی گل گهر به نام «مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» مزین شود.

وی تاکید کرد: این نامگذاری اقدامی هرچند ناچیز به یاد و ارادت آن عزیز عروج کرده است.

این مجموعه فرهنگی و ورزشی که واقع در بلوار دکتر صفارزاده سیرجان است، در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع شامل بیش از ۱۷ هزارمترمربع فضای سرپوشیده متشکل از سالن‌های رشته‌های مختلف ورزشی و ۲۳ هزار مترمربع فضای باز، استادیوم فوتبال، پیست دو و میدانی و … بوده که مدتی قبل به بهره برداری رسیده است، به نام آن سردار سرافراز اسلام نام گذاری می‌شود.

جواهری مدیر عامل باشگاه گل گهر نیز در جواب نامه ی ملارحمان مدیر عامل شرکت گل گهر، از این پیشنهاد استقبال کرد.

متن نامه جواهری به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس ملا رحمان
مدیر عامل محترم و ساعی شرکت
با سلام
بی شک شهادت سردار والامقام، حاج قاسم سلیمانی و نیز شماری از همرزمانش که در راه عشق به وطن و حمایت از ولایت و ملت شریف ایران همواره کوشیدند، موجب تأثر و تألم همه‌ی ملت شریف ایران است. جمعی از مردم شهید پرور استان کرمان و شهرستان سیرجان سال‌ها در رکاب این فرمانده مقتدر در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل حضور داشتند و همه‌ی مردم دیار کریمان به وجود این هم استانی و دلاور مردی‌های او افتخار می‌کردند، امروز در فراق حاج قاسم سلیمانی، سردار سرافراز سپاه اسلام، چهره درخشان مقاومت اسلامی و نماد هنر ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی، متجاوزان صهیونیستی و تروریست‌های منطقه بسیار اندوهگین هستند.
پیشنهاد جنابعالی مبنی بر نامگذاری مجموعه ورزشی گل گهر به نام این شهید بزرگوار، نشان از درایت و قدر شناسی حضرتعالی و مجموعه بزرگ گل گهر دارد.
ضمن استقبال از این پیشنهاد و اجرای آن، به استحضار می‌رساند باشگاه گل گهر سیرجان و بویژه حوزه فرهنگی و روابط عمومی این باشگاه در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور که مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی نیز هست برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت نام و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش دارد که در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهد شد.
بار دیگر به نمایندگی از سوی ورزشکاران و کارکنان باشگاه گل گهر، شهادت این شهید بزرگوار را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، جنابعالی و همکار مان حاج حسین سلیمانی اخوی بزرگوار سردار و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای سردار بزرگمان، شهید حاج قاسم سلیمانی، همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و برای خانواده معزز و بازماندگان ایشان، صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

با تجدید احترام
محمد جواهری
مدیر عامل باشگاه

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9852

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.