• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
عملکرد خوب والیبال سیرجان در جذب بازیکن

نبود سالن استاندارد والیبال مشکل اساسی تیم

  • کد خبر : 11885
  • 15 شهریور 1399 - 10:03
نبود سالن استاندارد والیبال مشکل اساسی تیم

سرمربی تیم ولیبال سیرجان گفت: از نظر جذب بازیکن عملکرد خوبی داشته‌ایم و در این مدت با طراحی مدل تمرینات به‌گونه‌ای عمل کردیم که امیدوار هستم تا شروع لیگ به ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی برسیم و در مقایسه با دیگر تیم‌ها جلوتر هستیم. محمدرضا تندروان شب گذشته در نشست مطبوعاتی خود ضمن قدردانی از […]

سرمربی تیم ولیبال سیرجان گفت: از نظر جذب بازیکن عملکرد خوبی داشته‌ایم و در این مدت با طراحی مدل تمرینات به‌گونه‌ای عمل کردیم که امیدوار هستم تا شروع لیگ به ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی برسیم و در مقایسه با دیگر تیم‌ها جلوتر هستیم.

محمدرضا تندروان شب گذشته در نشست مطبوعاتی خود ضمن قدردانی از اهالی رسانه برای زحماتی که در این عرصه متحمل می‌شوند، اظهار داشت: بعد از اعلام تعطیلی لیگ و اعلام اتمام آن، ما بعد از تعطیلات عید نوروز کارمان را با مطالعه و تحقیق درباره بازیکنان لیست مورد نیاز تهیه کردیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان ادامه داد: در ادامه مسائلی اتفاق افتاد و احتمال انحلال تیم به وجود آمد که با پیگیری شریف‌پور  سرپرست تیم و رئیس هیئت والیبال شهرستان تیم حفظ شد اما مشکلات دیگری از جمله تامین بودجه لازم انجام نشد و زمین مناسب نبود و نتوانستیم بازیکنانی همچون میرزاجان‌پور، مجرب، شفیعی و عادل غلامی را را جذب کنیم.

وی ادامه داد: مشکل دیگر رفتن مهدی مهدوی بود که نیاز به یک پاسور در تیم خیلی ضروری بود که با جذب علیرضا بهبودی که هم یک مدیر خوب در زمین و به‌عنوان کاپیتان دیگر نگرانی از این بابت پاسور نداریم و در مدت ۱۳ هفته‌ای که تمرین می‌کنیم به این نتیجه رسیدیم که در جذب  بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌ایم.

تندروان در رابطه با آمادگی تیمش گفت: در این مدت با طراحی مدل تمرینات به‌گونه‌ای عمل کردیم که امیدوار هستم تا شروع لیگ به ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی برسیم و در مقایسه با دیگر تیم‌ها جلوتر هستیم.

 سرمربی تیم والیبال سیرجان عنوان کرد: شهرستان سیرجان از لحاظ استعداد برای والیبال بی‌نظیر است به‌طوری که در لیست ۲۰ نفره ۱۱ بازیکن بومی قرار دارند که در تیم‌های حاضر در لیگ اینچنین نیست که نشان از پتانسیل بالای جوانان این شهرستان در والیبال است.

 تندروان در مورد تیم‌های پایه والیبال شهرستان سیرجان  گفت: با توجه به ظرفیت و علاقه بالایی که جوانان این شهرستان به والیبال دارند قصد دارم برای پشتوانه‌سازی تیم بزرگسال نظارت ویژه‌ای برای تیم‌های پایه داشته باشم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان در رابطه با مسابقات تدارکاتی ارومیه بیان کرد: مسابقات خوبی بود و تیم آزمایش جدی شد و در این مسابقات توانستیم قهرمان شویم که با تلاش و زحمت زیادی که در تمرینات کشیدیم به این قهرمانی رسیدیم و شاگردانم توانستند مزد زحمات خودشان را بگیرند ولی این موفقیت تضمینی برای قهرمانی در لیگ نیست وتیم‌هایی هم که نتیجه نگرفتند نیز دلیل بر ضعیف بودن آنها نیست. همه تیم‌ها در تلاش هستند که خودشان را به مرز آمادگی برسانند و میدان رقابت سختی در پیش رو داریم.

محمدرضا شریف‌پور سرپرست تیم والیبال سیرجان اظهار کرد: ما یکی از بهترین مربیان ایران را جذب کردیم که هم از لحاظ دانش فنی وهم به لحاظ اخلاقی یکی از بهترین و بزرگترین مربیان ایران است.

سرپرست تیم والیبال سیرجان در رابطه با نام تیم گفت: ضمن تشکر از مجموعه شرکت فولاد ایرانیان که در این چند ساله همکاری لازم را داشته‌اند، باتوجه به سیاست‌های شرکت فولاد سیرجان ایرانیان که قصد ندارند در زمینه تیم‌داری فعالیت کنند اما قول داده‌اند همکاری لازم را در زمینه تامین هزینه و بودجه را خواهند داشت.

وی همچنین گفت: یکی از مشکلات اساسی که ما در زمینه سخت‌افزاری داریم نبود یک سالن استاندارد والیبال است که امیدوارم در آینده این مهم محقق شود.

وی در مورد فعالیت تیم بانوان نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در شهرستان بازیکن لازم را نداریم و باید غیر بومی جذب کنیم که در این رابطه با مشکل بودجه هم روبه‌رو هستیم، عملا  امسال در لیگ برتر بانوان شرکت نمی‌کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.