• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

نزاع شدید در فینال غرب آسیا!

  • کد خبر : 13374
  • 28 مهر 1400 - 13:14
نزاع شدید در فینال غرب آسیا!

پس از پایان دربی بزرگ شهر ریاض بین الهلال و النصر، درگیری‌های شدیدی میان بازیکنان رخ داده است.در یکی از حساس ترین دربی های تاریخ کشور عربستان، الهلال و النصر در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در استادیوم مرسول پارک ورزشگاه خانگی النصر به مصاف هم رفتند که آبی های پایتخت نشین به […]

پس از پایان دربی بزرگ شهر ریاض بین الهلال و النصر، درگیری‌های شدیدی میان بازیکنان رخ داده است.
در یکی از حساس ترین دربی های تاریخ کشور عربستان، الهلال و النصر در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در استادیوم مرسول پارک ورزشگاه خانگی النصر به مصاف هم رفتند که آبی های پایتخت نشین به لطف گل های موسی مارگا و سالم الدوسری، میزبان خود را شکست دادند و راهی دیدار فینال شدند.
این بازی در حضور ۲۳ هزار تماشاگر و در یک جو فوق العاده سنگین با حضور تماشاگران دو تیم برگزار شد. سکوهای ورزشگاه به صورت ۵۰ – ۵۰ میان هواداران دو تیم تقسیم شده بود و النصر امیدوار بود با استفاده از فرصت میزبانی، راهی دیدار فینال شده و نخستین قهرمانی خود در آسیا را کسب کند اما این اتفاق رخ نداد ضمن اینکه اخراج علی لاجامی در آخرین دقایق نیمه نخست، روی روند بازی و شکل گیری این نتیجه نقش بسزایی داشت.

اما پس از سوت پایان بازی، درگیری های شدیدی میان بازیکنان دو تیم رخ داد. عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی و با تجربه النصر پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، درگیری هایی را با علی البلیهی مدافع الهلال آغاز کرد و به محض پایان این دیدار، دعوای میان بازیکنان دو تیم به اوج خود رسید.
درگیری ها بین بازیکنان النصر و الهلال به حدی بالا گرفت که نیروهای امنیتی برای ممانعت از افزایش تنش ها، وارد زمین مسابقه شدند. در ویدیوهایی که از پایان بازی منتشر شده، سلمان الفرج کاپیتان الهلال نیز در حال گفتگو با عبدالرزاق حمدالله مهاجم باتجربه النصر است که حسین عبدالغنی مدیر النصر وارد زمین شده و با هول دادن سلمان الفرج، بر تنش های میان بازیکنان دو تیم می افزاید.

این حرکت حسین عبدالغنی، درگیری ها را افزایش داد و کار را به جاهای باریک رساند که با مداخله نیروهای امنیتی، ختم به خیر شد.سلمان الفرج کاپیتان الهلال در پایان بازی و در گفتگو با شبکه SSC عربستان داشت، با اظهار تأسف از درگیری های پیش آمده، از هواداران دو تیم عذرخواهی کرد.
علی البلیهی مدافع الهلال که شروع درگیری از سمت او و مشاجره اش با حمدالله بود، در پایان بازی با یک کری خوانی سنگین پرچم بزرگ الهلال را به وسط استادیوم مرسول پارک، ورزشگاه خانگی النصر برد و با کاشتن این پرچم بزرگ، از فتح استادیوم خانگی رقیب دیرینه و آماده شدن برای چهارمین قهرمانی آسیا خبر داد.

همچنین برخی از هواداران الهلال در تونل منتهی به ورزشگاه با حمدالله مهاجم النصر درگیری های لفظی پیدا کردند و با شعار معروف سعودی ها یعنی “گریه کن، گریه کن”، برای مهاجم با سابقه رقیبشان کری خواندند. در این میان حمدالله نیز قصد داشت به این شعارها واکنش نشان دهد که با مداخله یکی از اعضای تیم النصر، به داخل رختکن هدایت شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13374

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.