• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8
فرمانده انتظامی استان کرمان:

نیروی انتظامی پشتیبان فعالیت های توسعه ای است

  • کد خبر : 2727
  • 01 خرداد 1397 - 13:48
نیروی انتظامی پشتیبان فعالیت های توسعه ای است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی مقتدر و توانمند پشتیبان فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر اقدامات توسعه ای این استان است. سردار رضا بنی اسدی فر در دیدار با مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی افزود: زمینه های همکاری بسیار خوبی در ستاد فرماندهی و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی […]

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی مقتدر و توانمند پشتیبان فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر اقدامات توسعه ای این استان است.

سردار رضا بنی اسدی فر در دیدار با مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی افزود: زمینه های همکاری بسیار خوبی در ستاد فرماندهی و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با روابط عمومی استانداری کرمان وجود دارد.
وی بر ایجاد هم پوشانی بین فعالیت های روابط عمومی استانداری و ستاد فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی اقدامات بسیار خوبی را برای تامین، حفظ و ارتقای امنیت انجام داده است.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره به شکلی اقدام کرده تا مردم بدانند که این نیرو مقتدرانه پشتیبان آنها است.
سردار بنی اسدی فر به دغدغه های موجود در زمینه های ترافیکی نیز اشاره و بیان کرد: در این حوزه نیاز به هم افزایی بیشتر به منظور افزایش و تعالی فرهنگی جامعه هستیم تا شاهد کاهش حوادث و رخدادهای این حوزه باشیم.
وی گفت: اقدامات سخت افزاری لازم نیز به منظور بهبود آرامش و امنیت عمومی انجام شده که یکی از این موارد، افزایش سامانه های نظارت تصویری در شهر و با همکاری استانداری کرمان بوده است.
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی نیز با تاکید بر اینکه امنیت در تمامی ادوار و حکومت ها جزء اولویت های اصلی مدیریتی بوده است گفت: امنیت زیرساخت اصلی برای رسیدن به توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره است.
مهدی زین الدینی افزود: جلب سرمایه گذاری، توسعه گردشگری، توسعه سرمایه گذاری های صنعتی و اقتصادی و پویایی مردم از اهداف مهم مدیریت استان کرمان است که در بستر امنیت موجود در این استان به خوبی محقق شده است.
وی اظهار داشت: معتقدیم که اگر بستر تعالی به خوبی ایجاد شود، راه برای توسعه همه جانبه استان تسهیل می شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه آماده همکاری با ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان هستیم، گفت: در این حوزه ظرفیت های اطلاع رسانی و رسانه ای گسترده ای برای توسعه فرهنگی وجود دارد که با ایجاد هم افزایی می توان این ظرفیت ها را چندین برابر افزایش داد.
زین الدینی به معرفی اقدامات انجام شده از سوی معین های اقتصادی از جمله در منوجان و قلعه گنج نیز تاکید کرد و ادامه داد: بسیاری از این اقدامات به گونه ای است که در هیچ نظام اقتصادی و غیر اقتصادی نظیر ندارد.
وی با اشاره بررسی های انجام شده برای شناخت و معرفی شهدای روابط عمومی نیز گفت: بررسی های انجام شده در روزهای اخیر نشان داد که شهیدان ‘محمد طائی’ و ‘ عبدالمهدی مغفوری’ از شهدای فعال در حوزه روابط عمومی و رسانه بوده اند که باید هر چه بیشتر معرفی شوند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=2727
  • منبع : ایرنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.