• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15
رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی کرمان:

نیروی انتظامی کرمان در مقطع درجه داری نیرو جذب می کند

  • کد خبر : 6989
  • 03 مهر 1398 - 10:00
نیروی انتظامی کرمان در مقطع درجه داری نیرو جذب می کند

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان از استخدام نیروهای مرد در مقطع درجه داری با مدرک دیپلم توسط نیروی انتظامی کرمان خبر داد. سرهنگ نوربخش‌ رشیدی در نشست خبری بیان داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی افراد جامعه دارند که باید از این ظرفیت در راستای اعتلای کشور استفاده […]

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان از استخدام نیروهای مرد در مقطع درجه داری با مدرک دیپلم توسط نیروی انتظامی کرمان خبر داد.

سرهنگ نوربخش‌ رشیدی در نشست خبری بیان داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی افراد جامعه دارند که باید از این ظرفیت در راستای اعتلای کشور استفاده کنند.

وی افزود: در حوزه گزینش، استخدام و جذب افراد مقام معظم رهبری فرمودند « بگردید و بهترین‌ها را پیدا کنید از لحاظ رشد، تقوا، دیانت و از لحاظ تاثیرات ناشی از خانواده» لذا شما خبرنگاران در این رابطه می‌توانید به ما کمک کنید.

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: گزینش راه و مسیر انسان‌های انقلابی است که به دو شیوه، جذب و استخدام به روش عضو گیری و عضو یابی انجام می‌گیرد لذا در حال حاضر تمام تلاشمان در راستای گزینه عضویابی در نیروی انتظامی است.

رشیدی یادآور شد: هم اکنون نیروی انتظامی در حال جذب نیروهای مرد با مدرک دیپلم است که از بین داوطلبان واجد شرایط پس از آزمون و انجام سیر آموزشی و استخدامی و بر اساس اولویت امتیازات افراد متقاضی نسبت به جذب آنها اقدام می‌شود.

وی با بیان این که افرادی که که جذب می‌شوند باید دارای یکسری شرایط عمومی، اختصاصی و اعتقادی باشند، افزود: این افراد باید از سلامت جسمانی و روانی مناسبی برخوردار باشند.

نوربخش به شرایط اختصاصی داوطلبان اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله این شرایط داشتن حداکثر سن ۲۵ سال (متولدین سال ۷۳ به بالا) همچنین متولدین ۷۳ تا ۷۵ باید خدمت سربازی را گذرانده باشند یا در حین گذراندن آن باشند همچنین این افراد باید دارای قد حداکثر ۱۷۳ سانت باشند و وزنشان هم متناسب با قدشان باشد.

وی تصریح کرد: معدل این افراد باید بالای ۱۴ باشد، لذا استخدام شامل همه رشته‌های تحصیلی می‌شود همچنین حداکثر پنج سال در کرمان سکونت داشته باشند ضمن این که افرادی که دارای یک سال عضویت در بسیج فعال یا حافظ کل قرآن باشند یا فرزندان کارکنان نیروهای مسلح در اولویت قرار دارند.

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان ابراز داشت: همچنین افرادی که معافیت خدمتی دارند این معافیت باید غیر پزشکی باشد همچنین کسانی که در حین خدمت هستند نباید غیبت سربازی داشته باشند.

وی گفت: افراد علاقمند می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و یا مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6989
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.