• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
24

هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان شهربابک توزیع شد

  • کد خبر : 11146
  • 17 اردیبهشت 1399 - 11:33
هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان شهربابک توزیع شد

 به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک؛ در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه  هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. سرهنگ محمدرضا استایی افزود: در لبیک به امر مقام معظم رهبری در تحقق رزمایش کمک مومنانه، پیرو فرمان سردار سلامی و حمایت های فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سردار معروفی در شهربابک نیز […]

 به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک؛ در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه  هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ محمدرضا استایی افزود: در لبیک به امر مقام معظم رهبری در تحقق رزمایش کمک مومنانه، پیرو فرمان سردار سلامی و حمایت های فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سردار معروفی در شهربابک نیز همگام با دیگر شهرستان های استان، اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه با امید رضایت حضرت بقیه الله الاعظم و با رمز امام حسن مجتبی(ع) انجام شد.

وی بیان داشت: رزمایش کمک مومنانه در شهربابک با مساعدت مردم عزیز، روحانیت معزز، مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، موسسات و مراکز خیریه، ادارات شهرستان، شرکت مس و برخی شرکت های اقماری و هیئت های مذهبی با حمایت مسئولان شهربابک از پیش از ماه مبارک رمضان آغاز شد.

 سرهنگ استایی با بیان اینکه کمک های رزمایش مومنانه، نقدی و غیرنقدی است، اظهار داشت: در مجموع ۳ هزار بسته حمایتی که شامل اقلام خوراکی مورد نیاز است، و هر کدام به قیمت ۳۰۰ تا۳۶۰ هزار تومان ارزش دارند در اجرای این رزمایش توزیع میشود.

وی یادآور شد: این بسته های حمایتی به منظور کمک به نیازمندان و اقشاری از مردم که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، تهیه شده است.

سرهنگ استایی تصریح کرد: مراحل دوم و سوم کمک های مومنانه به ترتیب در دهه های دوم و سوم ماه مبارک رمضان انجام می شود که در هر مرحله ۱۰۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر تا پایان ماه مبارک شرایط ناشی از ویروس کرونا عادی نشد این همایش ادامه دارد، اظهار داشت: از همه ارگان ها و موسسات که در این امر همکاری کردند تشکر می کنم و خواهش دارم کمک های خود را ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11146
  • منبع : ایرنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.