• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

همکاری بین پلیس و سازمان حفاظت از محیط زیست سیرجان

  • کد خبر : 12925
  • 20 مهر 1400 - 20:27
همکاری بین پلیس و سازمان حفاظت از محیط زیست سیرجان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان و اداره حفاظت از محیط زیست در خصوص اجرای طرح های مشترک در حوزه های ماموریتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان در نشست انعقاد تفاهم نامه با فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، ضمن تبریک هفته ناجا بیان داشت: سازمان بزرگ حفاظت محیط زیست تحت حمایت و […]

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان و اداره حفاظت از محیط زیست در خصوص اجرای طرح های مشترک در حوزه های ماموریتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان در نشست انعقاد تفاهم نامه با فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، ضمن تبریک هفته ناجا بیان داشت: سازمان بزرگ حفاظت محیط زیست تحت حمایت و پشتیبانی های بسیار خوب مجموعه انتظامی در کمال آرامش و با اطمینان خاطر وظایف خود را در حوزه حفظ محیط زیست و سایر ماموریت های مرتبط انجام می دهد.
“علی اکبر رسولیان” بیان داشت: در سایه همین همکاری های رو به توسعه در حوزه کشف سلاح غیرمجاز، برخورد با تخلفات و انجام سایر ماموریت ها نیز رشد بسیار خوبی داشته ایم که این دستاوردها با رویکرد جوان گرایی در اداره حفاظت از محیط زیست به نتایج خوبی منجر شده است.
مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان بیان داشت: قطعا حفاظت و مراقبت از مولفه های نظم و امنیت نیز مورد توجه ماموران اداره حفاظت از محیط زیست قرار دارد و این عزیزان هم متقابلا در سایه حمایت و پشتیبانی بسیار خوب مجموعه انتظامی در کمال آرامش و با اطمینان خاطر وظایف خود را در حوزه حفظ محیط زیست و سایر ماموریت های مرتبط انجام می دهند.
در ادامه سرهنگ منصور رمضان نژاد بیان داشت: در این میان ناجا یک سازمان میان بخشی است که حجم زیادی از وظایف و ماموریت های خود را با همکاری و تعامل سایر نهادها و به صورت پشتیبانی از ماموریت های آنان انجام می دهد که در همین رابطه طی سالیان قبل، بیشتر سازمان ها و از جمله اداره محیط زیست، یگان حفاظت مجموعه خود را راه اندازی و فعالیت خود را تحت نظارت و آموزش پلیس پیشگیری آغاز کردند.
وی ادامه داد: در همین رابطه جای اشاره دارد تمام ادارات و سازمان ها در حوزه نظم و امنیت وظایف و مسئولیت هایی دارند و قطعا منافع هرگونه مشارکت در این زمینه به خود افراد و نهادها باز می گردد و البته پلیس نیز بنا به وظایف ذاتی خود با تمام توان از ماموریت های همه نهادها پشتیبانی و حمایت های لازم را خواهد داشت.
گفتنی است در این نشست یک تفاهم نامه هو از محیط زیست در حوزه های حفاظت از محیط زیست، تصرفات عدوانی، پیشگیری از جرائم مرتبط با وظایف دو نهاد در حوزه های قاچاق، زنده گیری و شکار حیوانات و برخی موارد دیگر به امضاء سرهنگ”رمضان نژاد” و مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان رسید

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.