• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
زلنسکی:

هیچ نقطه‌ای از اوکراین را ترک نمی‌کنیم

  • کد خبر : 16003
  • 17 اسفند 1401 - 0:44
هیچ نقطه‌ای از اوکراین را ترک نمی‌کنیم

رئیس جمهور اوکراین به پیشروی نیروهای روسیه و محاصره شهر باخموت، واکنش نشان داد. به نقل از آناتولی، همزمان با محاصره شهر راهبردی باخموت به دست ارتش روسیه، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفت که هیچ نقطه‌ای در این کشور وجود ندارد که بتوان آن را ترک کرد! زلنسکی دراین‌باره گفت: در اوکراین هیچ بخشی […]

رئیس جمهور اوکراین به پیشروی نیروهای روسیه و محاصره شهر باخموت، واکنش نشان داد.

به نقل از آناتولی، همزمان با محاصره شهر راهبردی باخموت به دست ارتش روسیه، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفت که هیچ نقطه‌ای در این کشور وجود ندارد که بتوان آن را ترک کرد!

زلنسکی دراین‌باره گفت: در اوکراین هیچ بخشی وجود ندارد که بتوان گفت قابل رها کردن است. در هیچ سنگری در اوکراین نمی‌توانیم مقاومت و رشادت سربازان‌مان را نادیده بگیریم.

به گفته زلنسکی، او در جریان جلسه با مقامات ارشد ارتش اوکراین، نظر فرماندهان را درباره خروج نیروها از باخموت یا تقویت مواضع دفاعی شهر، جویا شده و پاسخ آنها این بوده که مواضع دفاعی تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم به اجماع گرفته شده، گفت که والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین را مامور کرده تا برای کمک به سربازان مستقر در باخموت، نیروهای مناسب را برگزیده و اعزام کند.

رئیس جمهور اوکراین افزود: ما به دفاع کردن از وجب به وجب اوکراین ادامه خواهیم داد. وقتی زمانش فرا برسد، تمام شهرها و روستاهای کشورمان را آزاد و اشغالگران را برای هر گلوله‌ای که به اوکراین شلیک کرده و هر خباثتی که به خرج داده‌اند، پاسخگو خواهیم کرد.

باخموت یک مرکز ترابری بزرگ در شرق اوکراین است و نیروهای این کشور از طریق این شهر که در منطقه دونباس واقع شده، به سلاح، تجهیزات نظامی و مهمات دسترسی پیدا می‌کنند. این شهر که تا پیش از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه پارسال، ۷۰ هزار نفر جمعیت داشت و حالا به کمتر از ۵ هزار نفر تقلیل یافته، یکی از جبهه‌های اصلی نبرد میان کی‌یف و مسکو بوده و به‌تازگی هم به خونین‌ترین منطقه جنگی بدل شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16003

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.