• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

والیبال فولاد سیرجان قهرمان آسیا؛ بدون زمین تمرین

  • کد خبر : 13922
  • 17 آذر 1400 - 16:55
والیبال فولاد سیرجان قهرمان آسیا؛ بدون زمین تمرین

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان، قهرمان جام باشگاه‌های آسیا زمین تمرین ندارد. تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان،پس از کسب عنوان قهرمانی کشور و قهرمانی آسیا، به عنوان نماینده ایران و آسیا درحال حاضر در جام باشگاه‌های جهان حضور دارد اما همچنان با مشکل نبود زمین تمرین دست به گریبان است. تنها زمین والیبال سیرجان در […]

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان، قهرمان جام باشگاه‌های آسیا زمین تمرین ندارد.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان،پس از کسب عنوان قهرمانی کشور و قهرمانی آسیا، به عنوان نماینده ایران و آسیا درحال حاضر در جام باشگاه‌های جهان حضور دارد اما همچنان با مشکل نبود زمین تمرین دست به گریبان است.

تنها زمین والیبال سیرجان در حال حاضر در اختیار یکی دیگر از شرکت‌های سیرجانی‌ست که به دلایلی فقط حاضر شده در ساعات غیرمعمول مانند ۲۲ شب زمین خود را در اختیار تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان بگذارد و به همین دلیل بازیکنان این تیم برای آماده‌سازی خود برای شرکت در لیگ برتر والیبال ایران با مشکل مواجه شده‌اند

 این تیم قهرمان آسیا احتمالا ناچار خواهند بود بدون تمرین با حریفان خود روبرو شوند و این مشکل باعث شده روند آماده‌سازی بازیکنان این تیم با مشکلات جدی روبرو شود.
به نحوی که در حال حاضر تمرینات آن‌دسته از بازیکنان تیم فولاد که به برزیل اعزام نشده‌ و در سیرجان مانده‌اند، دچار اختلال شده و تمرینات تیم تعطیل شود.

اما  هرچند بازیکنان اعزامی تیم فولاد به برزیل، در کشور غریبه برای تمرین زمین در اختیار دارند اما پس از بازگشت به سیرجان، احتمالا باید در پارک‌ها یا کوچه پس‌کوچه‌ها تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ برتر والیبال ایران را پیگیری کنند.
این درحالی‌ست که با وجود اعلام حمایت‌های گوناگون از تیم والیبال و عکس‌های فراوان یادگاری با بازیکنان این تیم پس از قهرمانی در آسیا، تاکنون هیچ‌ اقدامی برای حل این مشکل انجام شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13922

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.