• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4

واکنش باشگاه استقلال به حواشی جدید پرونده بازیکن گابنی

  • کد خبر : 14605
  • 17 اردیبهشت 1401 - 9:22
واکنش باشگاه استقلال به حواشی جدید پرونده بازیکن گابنی

 باشگاه استقلال نسبت به حواشی اخیر پیرامون پرونده بازیکن آفریقایی گل‌گهر واکنش نشان داد.فرشید سمیعی در خصوص درخواست دادرسی باشگاه گل گهر سیرجان در پرونده اریک باگناما بازیکن گابنی توسط کمیته استیناف، اظهار داشت: اعاده دادرسی در پرونده اریک باگناما منوط به ارائه مدارک جدیدی است که موثر بر رای صادره باشد. به شرط آنکه سابقا […]

 باشگاه استقلال نسبت به حواشی اخیر پیرامون پرونده بازیکن آفریقایی گل‌گهر واکنش نشان داد.
فرشید سمیعی در خصوص درخواست دادرسی باشگاه گل گهر سیرجان در پرونده اریک باگناما بازیکن گابنی توسط کمیته استیناف، اظهار داشت: اعاده دادرسی در پرونده اریک باگناما منوط به ارائه مدارک جدیدی است که موثر بر رای صادره باشد. به شرط آنکه سابقا ارائه نشده باشد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال تصریح کرد: نکته کلیدی پرونده اریک باگناما همان ۴ بازی ملی است. تا زمانی که اثبات نشود این بازیکن قبل از پیوستن به گل‌گهر دارای ۴ بازی ملی بوده، به نظر بنده هزار بار هم این پرونده بررسی شود تغییری در رای حاصل نخواهد شد. چون قطعا باگناما تا آن تاریخ فاقد این تعداد بازی ملی بوده است.
وی افزود: بنابراین، نقض آرای صادره بی معنی خواهد بود. اگر دوستان به خاطر تعطیلات حوصله‌شان سر رفته، پیشنهاد می‌کنم پرونده تیم شهرخودرو را از مرحله بدوی تا مرحله اجرا مطالعه کنند. قطعا جذابیت‌های زیادی دارد که توجه بسیاری را جلب خواهد کرد. طرفداران استقلال گمان می‌کنند در فصول گذشته در خصوص باشگاه استقلال تضییع حقوق صورت گرفته و عملکرد اخیر دبیرکل سابق فدراسیون این گمان را پررنگ کرده است.
سمیعی گفت: چگونه است که فردی با چند سال سابقه و شدت رنگی بودن می‌تواند دبیرکل شود اما شخص دیگری به خاطر یک مدت کوتاه حضور در باشگاه دیگری رنگی محسوب شده و نمی‌تواند؟! ان‌شالله به زودی شاهد از بین رفتن این دوگانگی‌ها در فوتبال ایران باشیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14605

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.