• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
️آئین بهره‌برداری از سامانه ۱۳۷ شهرداری سیرجان؛

پاسخگویی و پیگیری مستقیم در دستور کار شهرداری

  • کد خبر : 15369
  • 04 خرداد 1401 - 9:10
پاسخگویی و پیگیری مستقیم در دستور کار شهرداری

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار گردید از سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(۱۳۷) شهرداری سیرجان رونمایی شد.به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، علی اکبر کریمی‌پور؛ شهردار سیرجان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به تشریح ابعاد سامانه مذکور پرداخت و هدف از راه‌اندازی این سامانه را ایجاد […]

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار گردید از سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(۱۳۷) شهرداری سیرجان رونمایی شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، علی اکبر کریمی‌پور؛ شهردار سیرجان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به تشریح ابعاد سامانه مذکور پرداخت و هدف از راه‌اندازی این سامانه را ایجاد سهولت دسترسی شهروندان به شهرداری و ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه، پویا و فعال در جهت حرکت به سمت کیفیت و کمیت برتر خدمات‌رسانی، افزایش رضایت‌مندی شهروندان، کاهش نواقص و تقویت نقاط مثبت موجود عنوان کرد.
امین زند؛ مدیر اجرایی پروژه گفت : سامانه فوق با الگوبرداری از کلان شهرهای ایران بر بستر فیبر نوری با دانش بومی همکاران شهرداری و واحد فناوری اطلاعات و سایر سازمانها و واحدهایی شهرداری راه اندازی گردید و وی به ارائه توضیحات تخصصی در مورد امکانات سامانه پرداخت.
سامانه ۱۳۷ دارای دو بخش مدیریت شهری و نظارت شهری است. در بخش مدیریت شهری چالش‌ها و مشکلات مرتبط با این حوزه که در حیطه اختیارات شهرداری است، توسط شهروندان به سازمان منعکس می‌گردد و پس از ثبت تلفن، موضوع توسط کارشناسان تا حصول نتیجه نهایی مورد پیگیری قرار می‌گیرد و مراتب به اطلاع شهروند موردنظر خواهد رسید.
در صورت رضایت شهروند از نتیجه، پرونده خاتمه می‌یابد و در غیر این صورت، مجدداً موضوع توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه به اطلاع شهروند تماس‌گیرنده خواهد رسید.
در این بخش، مشکلات مطرح‌شده توسط شهروندان براساس فوریت و میزان اولویت دسته‌بندی و رسیدگی خواهد شد.
نظارت همگانی نیز از ۴ بخش مجزا شامل شکایات، انتقادات، پیشنهادات و تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری است که شهروندان می‌توانند نظرات خود در ۴ بخش یادشده را از این طریق به سازمان شهرداری منتقل نمایند و بدین‌گونه بر اقدامات شهرداری نظارت داشته باشند.
یکی دیگر از مزایای این سامانه قابلیت پاسخگویی ۲۴ ساعته آن است و شهروندان فهیم سیرجان از این پس می‌توانند از طریق شماره ۱۳۷ ویا آدرس
۱۳۷٫sirjan.ir

باکارشناسان شهرداری ارتباط مستقیم برقرار نمایند.

حائز اهمیت است که نظارت دائمی مدیران شهرداری بر سامانه ۱۳۷ و نحوه پیگیری مشکلات شهروندان توسط مجموعه شهرداری استمرار داشته که در این میان تنها نکته باقی‌مانده، دقت شهروندان در انعکاس مشکلاتی است که صرفاً مرتبط با حیطه اختیارات شهرداری است و طبیعتاً سایر مشکلات شهری قابلیت پیگیری نخواهند داشت.
شایان ذکر است در این آئین که با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر نیز همراه بود، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، بهاالدینی فرماندار، سرهنگ دستوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و امیر دریادار دوم تکاور دریایی حسن مردان فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا ضمن تقدیر از این اقدام شهرداری، یاد و خاطره شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، به خصوص عملیات آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15369

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.