• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان:

پایان دی ماه، آخرین مهلت پرداخت با تخفیف جرائم رانندگی

  • کد خبر : 13939
  • 17 آذر 1400 - 17:42
پایان دی ماه، آخرین مهلت پرداخت با تخفیف جرائم رانندگی

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت:پرداخت با تخفیف جرائم رانندگی، فقط تا پایان دیماه خواهد بود. سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: امسال با پیشنهاد نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی، جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرائم رانندگی در سال‌های ۱۳۹۹ و قبل آن بخشیده شد. او […]

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت:پرداخت با تخفیف جرائم رانندگی، فقط تا پایان دیماه خواهد بود.

سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: امسال با پیشنهاد نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی، جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرائم رانندگی در سال‌های ۱۳۹۹ و قبل آن بخشیده شد.

او با بیان اینکه درگاه‌های بانکی واپلیکیشن”پلیس من” تنها مسیرمطمئن پرداخت جرائم است افزود: رانندگان تا سی ام دی ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت کرده و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان اظهار داشت: رانندگان برای بهره مندی از این بخشودگی باید اصل جریمه خود را تا پیش از پایان دی ماه پرداخت کنند و در غیر این صورت دو برابری جرائم به قوت خود باقی خواهد بود.

او با اشاره به بهترین روش برای پرداخت جرائم رانندگی، گفت: رانندگان می‌توانند با نصب اپلیکیشن “پلیس من” بر روی گوشی همراه خود نسبت به استعلام و پرداخت و همچنین بهره مندی از سایر خدمات پلیس راهور استفاده کنند.

سرهنگ رضایی بیان داشت: بهترین درگاه برای پرداخت جرائم رانندگی به غیر از اپلیکیشن “پلیس من” استفاده از درگاه‌های بانکی است و هموطنان حتی المقدور پرداخت جرائم خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13939

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.