• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
1

پیام استراماچونی برای استقلال

  • کد خبر : 15290
  • 31 اردیبهشت 1401 - 11:44
پیام استراماچونی برای استقلال

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال، با انتشار یک استوری قهرمانی تیم مجیدی را تبریک گفت.حضور آندره‌آ استراماچونی در ابتدای لیگ نوزدهم بر روی نیمکت استقلال، با اتفاقات زیادی همراه بود. کسب نتایج مطلوب پس از شروعی بد، باعث افزایش محبوبیت این سرمربی شد اما عمر حضور او در ایران بسیار کوتاه بود.حالا و […]

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال، با انتشار یک استوری قهرمانی تیم مجیدی را تبریک گفت.
حضور آندره‌آ استراماچونی در ابتدای لیگ نوزدهم بر روی نیمکت استقلال، با اتفاقات زیادی همراه بود. کسب نتایج مطلوب پس از شروعی بد، باعث افزایش محبوبیت این سرمربی شد اما عمر حضور او در ایران بسیار کوتاه بود.
حالا و دو فصل پس از جدایی استراماچونی، مجیدی توانست دست به کار بزرگی زده و استقلال را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند. این سرمربی ایتالیایی پیش از این نیز با انتشار پیام هایی، از رابطه خوب خود با فرهاد خبر داده بود و اکنون نیز بعد از کسب مقام قهرمانی، پیامی را به زبان فارسی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
استراماچونی در این پیام قهرمانی را به فرهاد مجیدی و کادرفنی او و همچنین بازیکنانی که در لیگ نوزدهم زیر نظر او کار کرده اند، تبریک گفت.
در ابتدای این استوری آمده است: «من از این طریق میخوام تبریک خودم رو اعلام کنم به استقلال برای این پیروزی فوق العاده و کسب عنوان قهرمانی لیگ.»
استراماچونی سپس این قهرمانی را اول از همه به مجیدی تبریک گفته و نوشته است: «اول از همه میخواستم به فرهاد تبریک بگم برای کار فوق العاده اش در شرایطی سخت، تمام کادرش، گابریل پین و تمامی افرادی که هر روز در کنار تیم زحمت میکشند از دکتر گرفته تا ماساژورها و تدارکات که همه در کسب این مقام سهم داشتند.»
این سرمربی ایتالیایی سپس قهرمانی را به شاگردان سابق تبریک گفته و اضافه کرده است: «همچنین از صمیم قلب تبریک میگم به تمام بازیکنان چه آنها که با هم قبلا کارکردیم، کاپیتان وریا، سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و تمام بازیکنانی که این نتایج فوق العاده رو کسب کردند.»
بند پایانی این استوری احساسی نیز به هواداران استقلال تعلق دارد و استراماچونی پیامش را اینگونه به پایان رسانده است: «شما همیشه در قلب من هستید و خواهید بود. تکه ای از قلب من در ایران هست و بخشی از قلبم آبیست. امروز من یک طرفدار دو آتیشه شما هستم و براتون خوشحالم.»

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15290
  • منبع : ورزش سه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.