• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
20

پیش بینی ‌های جدید برای نامزدی «قهرمان» در اسکار

  • کد خبر : 13738
  • 08 آبان 1400 - 18:35
پیش بینی ‌های جدید برای نامزدی «قهرمان» در اسکار

همزمان با انتشار تریلر آمریکایی فیلم «قهرمان» توسط آمازون استودیو، نشریات معتبر سینمایی درباره این فیلم و حضور آن در جمع نامزدهای اسکار نوشتند. به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده از روابط عمومی فیلم؛ فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی امسال نماینده رسمی سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نود و چهارمین دوره جوایز اسکار […]

همزمان با انتشار تریلر آمریکایی فیلم «قهرمان» توسط آمازون استودیو، نشریات معتبر سینمایی درباره این فیلم و حضور آن در جمع نامزدهای اسکار نوشتند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده از روابط عمومی فیلم؛ فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی امسال نماینده رسمی سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نود و چهارمین دوره جوایز اسکار است. 

این فیلم که هم‌اکنون در سینماهای ایران در حال اکران است قرار است از تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی ماه) در آمریکا و از بیست و یکم همان ماه نیز از سوی سامانه نمایش آنلاین آمازون منتشر شود. 

رونمایی از «قهرمان» در جشنواره‌ کن که با کسب جایزه هیات داوران از این رویداد مهم سینمایی همراه شد، این فیلم را به یکی از شانس‌های اصلی جوایز اسکار امسال بویژه در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی تبدیل کرده است. 

همزمان با انتشار تریلر جدید فیلم «قهرمان» در آمریکا از سوی استودیو آمازون، «ان تامپسون»، منتقد مطرح ایندی‌وایر، «قهرمان» را یک احتمال تقریبا قطعی برای نامزدی در اسکار و دارای بخت بسیار بالایی برای برنده شدن این جایزه می‌داند.

همچنین «کلیتون دیویس» ، از سردبیرهای بخش جوایز فیلم مجله  «ونیتی‌فر» نیز در این باره می‌نویسد: «قهرمان می‌تواند سومین جایزه اسکار را برای سرزمین فرهادی به ارمغان آورد که این اتفاق او را یک پله به فدریکو فلینی، برنده چهار جایزه اسکار بین‌المللی، نزدیک‌تر می‌کند».

در حاشیه انتشار تریلر آمریکایی «قهرمان»، ورایتی نیز نوشته است: «قهرمان علاوه بر نامزدی در رشته اسکار بهترین فیلم بین‌المللی، می‌تواند در رشته‌های بهترین فیلمنامه اصلی نیز نامزد شود. و بخت فرهادی برای نامزدی در رشته کارگردانی و همچنین بازی درخشان امیر جدیدی در نقش اول را نیز دست کم نگیرید.»

«قهرمان» این روزها روی پرده سینماهای سراسر ایران است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.