• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12
رییس اداره ارشاد در حاشیه برگزاری جشنواره موسیقی نواحی:

کارهای فرهنگی و هنری سیرجان در سطح کشور بی نظیر است

  • کد خبر : 13428
  • 01 آبان 1400 - 10:36
کارهای فرهنگی و هنری سیرجان در سطح کشور بی نظیر است

چهاردهمین دوره موسیقی نواحی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب گل گهر با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ارشاد، در این مراسم گروه‌ های منتخب موسیقی چون گروه جزیره‌کیش، گروه قشقایی از آباده استان […]

چهاردهمین دوره موسیقی نواحی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب گل گهر با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ارشاد، در این مراسم گروه‌ های منتخب موسیقی چون گروه جزیره‌کیش، گروه قشقایی از آباده استان فارس و گروه موسیقی گنبد کاووس از استان گلستان به اجرای برنامه پرداختند.
جشنواره موسیقی نواحی سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد اما در سال جاری این جشنواره با رعایت پروتکل های بهداشتی و به میزبانی شهرهای کرمان و سیرجان به کار خود ادامه داد.
در حاشیه این مراسم حافظی رئیس اداره ارشاد با اشاره به تاثیر خوبی که چنین برنامه های فرهنگی هنری می‌تواند از خود برجای بگذارد گفت: جا دارد از کلیه مسئولانی که برای برگزاری این گونه برنامه ها تلاش می‌کنند تشکر نمایم. مایه خرسندی است که در این روزها شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری متعدد و موثری در شهرستان هستیم که می‌توانم بگویم نمونه آن ها در سطح کشور بی نظیر است. برنامه هایی چون برگزاری نمایشگاه کتاب، جشنواره موسیقی و… که می‌توانند ضمن ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه؛ به ارتقاء ارکان فرهنگی جامعه نیز کمک کرده و موجبات توسعه فرهنگی را فراهم نمایند. وی افزود: در شرایط کنونی که کمی تب کرونا کاهش پیدا کرده می توان با برنامه ریزی های مشخص و حفظ پروتکل های بهداشتی، اقداماتی از این دست را در سطح شهر اجرا نمود تا شهروندان بتوانند اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و در این فضاهای فرهنگی سپری نمایند. در خلال اجرای گروه های موسیقی چهاردهمین جشنواره نواحی کشور با اهدای لوح تقدیر از تلاش و زحمات پیشکسوتان حوزه تالیف کتاب و پژوهش در شهر سیرجان از جمله محمدعلی آزادیخواه، مهری مویدمحسنی، محسن پورمختار، عزیزه احمدپور و… تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13428

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.