• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از روشندلان؛

کتابخانه نابینایان راه اندازی می شود

  • کد خبر : 13067
  • 24 مهر 1400 - 22:31
کتابخانه نابینایان راه اندازی می شود

جلسه مشترک موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان با جمعی از روشندلان شهرستان به مناسبت روز عصای سفید برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره ارشاد؛ در این جلسه روشندلان از مشکلات خود صحبت کردند و دغدغه های آن ها مطرح شد.ایران نژاد مدیر عامل موسسه معراج اندیشه با […]

جلسه مشترک موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان با جمعی از روشندلان شهرستان به مناسبت روز عصای سفید برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ارشاد؛ در این جلسه روشندلان از مشکلات خود صحبت کردند و دغدغه های آن ها مطرح شد.
ایران نژاد مدیر عامل موسسه معراج اندیشه با اشاره به اینکه معلولیت، محدودیت نیست گفت: دست تقدیر این طور رقم خورده که بخشی از توانایی جسمی شما محدود باشد اما این به این معنا نیست که در جامعه فعال نباشید. بهترین کاری که می‌توان برای شما روشندلان جامعه انجام داد توسعه آموزش و توانمندسازی است. انسان توسعه یافته دارای مهارت است که آن را از طریق همین آموزش ها کسب کرده. وی افزود: خواستن و خودباوری در کنار آموزش می تواند شگفتی های بسیاری را رقم بزند. آمادگی کامل داریم تا در بحث آموزش همراه شما باشیم. راه اندازی کتابخانه نابینایان هم می‌تواند اتفاق خوبی باشد که در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و توانمندسازی روشندلان جامعه موثر خواهد بود.
حافظی رئیس اداره ارشاد نیز در بخشی از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز عصای سفید گفت: توانمندی روشندلان جامعه بر کسی پوشیده نیست. باید بسترها را برای فعالیت بیشتر آن ها فراهم کرد. اینکه موسسه معراج اندیشه پای کار آمده نویدبخش است و همکاری موسسه معراج اندیشه در این زمینه نشان می دهد که قصد کمک همه جانبه به روشندلان جامعه جدی است. وی افزود: امروز گامی در در راستای توسعه کتاب و کتابخوانی برداشته شد که آن را به فال نیک می گیریم. راه اندازی کتابخانه نابینایان می‌تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود. در کنار شما روشندلان عزیز هستیم و به سهم خودمان از شما حمایت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13067

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.