• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
معاون وزیر بهداشت:

کنترل شیوع کرونا نتیجه همکاری همه ارکان کشور بود

  • کد خبر : 14819
  • 21 اردیبهشت 1401 - 8:47
کنترل شیوع کرونا نتیجه همکاری همه ارکان کشور بود

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کنترل شیوع کرونا عنایت خداوند و نتیجه همکاری همه ارکان کشور بود زیرا امروز در برخی کشورهای دنیا ۱۰۰ نفر مرگ و میر داریم اما این آمار در ایران نزولی است. سعید کریمی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: کرونا […]

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کنترل شیوع کرونا عنایت خداوند و نتیجه همکاری همه ارکان کشور بود زیرا امروز در برخی کشورهای دنیا ۱۰۰ نفر مرگ و میر داریم اما این آمار در ایران نزولی است.

سعید کریمی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: کرونا هفته گذشته در ۴١ کشور سیر صعودی داشت و آمار ١۴ کشور ٢ برابر شد، کره جنوبی، آلمان، فرانسه، ایتالیا و آمریکا به لحاظ توانمندی ضعیف نیستند اما بیشترین آمار ابتلا به کرونا را دارند.

وی اظهار داشت: وزارت بهداشت با شعار عدالت و تعالی، حتی واکسیناسیون را از اتباع خارجی دریغ نکرد و برحسب وظیفه انسانی و عدالت واکسن را در اختیار آنان گذاشتیم.

پنج میلیون نفر بیمه حمایتی شدند

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فراگیری بیمه در ایران گفت: پنج میلیون نفر از دهک های کمتر برخوردار جامعه با حمایت دولت و مجلس بیمه شدند که گامی بزرگ در راستای اجرای عدالت اجتماعی است.

وی ادامه داد: برنامه های خوبی برای درمان بیماران خاص، صعب العلاج و نادر در کشور داریم.

کریمی با قدردانی از حمیدرضا رشیدی نژاد به عنوان رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: مهدی احمدی نژاد به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اساتید خوب، جهادی، انقلابی و سخت کوش ما است که موفقیت ایشان را خواستاریم و این وزارتخانه نیز تمام قد از وی حمایت می کند.

وی عنوان کرد: کرمان قطب پزشکی کشور و جزو پیشرفته‌ترین دانشگاه های ما است و اکنون در اوج پیشرفت ها قرار گرفته که امیدوارم بر توان روزانه این استان افزوده شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14819
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.