• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

گزارش جنجالی بازی تراکتور و پرسپولیس امروز به کمیته انضباطی می‌رسد/ تکلیف بازیکنان اخراجی چیست؟

  • کد خبر : 15285
  • 31 اردیبهشت 1401 - 11:42
گزارش جنجالی بازی تراکتور و پرسپولیس امروز به کمیته انضباطی می‌رسد/ تکلیف بازیکنان اخراجی چیست؟

بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس روز پنج شنبه هفته گذشته به دلیل سنگ پراکنی های هواداران تیم تبریزی نیمه تمام باقی ماند و پس از جنجال های عجیب و غریبی که در ورزشگاه رخ داد داور مسابقه در دقیقه ۷۰ درحالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود اعلام به توقف بازی […]

بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس روز پنج شنبه هفته گذشته به دلیل سنگ پراکنی های هواداران تیم تبریزی نیمه تمام باقی ماند و پس از جنجال های عجیب و غریبی که در ورزشگاه رخ داد داور مسابقه در دقیقه ۷۰ درحالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود اعلام به توقف بازی داد و هر دو تیم راهی رختکن شدند. در مسیر رسیدن به رختکن هم اتفاقات حاشیه ای ادامه دار شد. 
در ۲۴ ساعت گذشته مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور بارها در برنامه های مختلف تلویزیونی و رسانه ها بابت اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام علیه هم موضع گرفته اند اما تکلیف نهایی توسط کمیته انضباطی مشخص می شود. در  روز گذشته گمانه زنی ها در مورد نتیجه این بازی و محرومیت های احتمالی افراد خاطی بسیار زیاد بود اما ناظران بازی و داوری که ۴۸ ساعت فرصت دارند تا گزارش خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند امروز این گزارش را تحویل اعضای  این کمیته می دهند. 
گفته می شد دیروز جلسه انضباطی این بازی برگزار شد که این طور نیست و امروز تازه قرار است بعد از ارسال گزارش ناظران اعضای کمیته انضباطی ابعاد این بازی جنجالی را بررسی کنند. اگر گزارش ها با تصاویر پخش شده از رسانه ها منطبق باشد شاید نیازی به ابلاغ و دعوت طرفین نباشد اما اگر تناقضاتی وجود داشته باشد دعوت از طرفین در دستور کار قرار می گیرد. همچنین در مورد بازیکنان اخراجی و کارت زرد گرفت این بازی هم در جلسه انضباطی تصمیم گیری می شود. بسته به تصمیمی که کمیته انضباطی در مورد نتیجه این دیدار بگیرد در مورد کارت های قرمز و زرد این دیدار هم تصمیم گیری می شود. 
در این بازی در جریان بازی میلاد سرلک دقیقه ۴۵ از داور کارت زرد گرفت و حامد پاکدل از پرسپولیس و مسلمی پور از تراکتور در دقیقه ۶۳ اخراج شدند. گفته می شد در پی جنجال ها در تونل ورزشگاه نیز سعید آقایی توسط داور کارت قرمز گرفته است. 

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15285

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.