• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
سرآسیایی:

گل‌گهر با تحلیل و کارشناسی شده بازیکن گرفت

  • کد خبر : 13327
  • 28 مهر 1400 - 8:25
گل‌گهر با تحلیل و کارشناسی شده بازیکن گرفت

مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که بازیکنان جدید این تیم براساس تحلیل و کارشناسی شده به گل‌گهر اضافه شدند. مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل تراکتور تبریز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هفته تربیت بدنی را تبریک می‌گویم. واقعاً برای این فضا […]

مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که بازیکنان جدید این تیم براساس تحلیل و کارشناسی شده به گل‌گهر اضافه شدند.

مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل تراکتور تبریز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هفته تربیت بدنی را تبریک می‌گویم. واقعاً برای این فضا دلتنگ بودیم و برای شروع لیگ برتر لحظه شماری می‌کردیم تا شور و هیجان را به منازل مردم ببریم. برای تمرینات پیش‌فصل برنامه‌های خوبی داشتیم و باید اول کار از باشگاه خوب گل‌گهر، مدیریت و هیئت مدیره آن تشکر کنم که کمک کردند برنامه‌های‌ ما پیش برود. تمرینات و اردوهای خوبی را براساس تحلیلی از دو فصل گذشته گل‌گهر پشت سر گذاشتیم. 

وی افزود: از بازیکنان گل‌گهر تشکر می‌کنیم که برنامه‌ریزی فشرده و مدرن را تحمل کردند. فکر کنم بیشترین روز را در پیش فصل داشته باشیم و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند و قطعاً به کیفیت آنها در طول فصل کمک خواهد کرد. بازیکنان خوبی از فصول گذشته داشتیم و بر مبنای نیاز تاکتیکی امیر قلعه‌نویی و تیم فنی بازیکنان خوبی اضافه شدند. این بازیکنان با تحلیل و کارشناسی آمدند و برخلاف صحبت‌های مطرح شده، با رقم‌های معقول جذب شدند. تیم خوبی از لحاظ فنی و تاکتیکی بسته شده است و آمادگی کامل برای یک فصل داریم. 

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.