• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15
رئیس هیئت فوتبال کرمان خبر داد؛

گل‌گهر در رابر، بافت و ارزوییه پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال تاسیس می‌کند

  • کد خبر : 8593
  • 12 آذر 1398 - 19:55
گل‌گهر در رابر، بافت و ارزوییه پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال تاسیس می‌کند

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان از راه اندازی پایگاه استعدادیابی باشگاه گل گهر سیرجان در سه شهرستان رابر، بافت و ارزوییه طی روز‌های آینده خبر داد. علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در آیین تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال شهرستان رابر با اعلام اینکه در این خطه شهیدپرور که قدم می‌گذارم، احساس غربت […]

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان از راه اندازی پایگاه استعدادیابی باشگاه گل گهر سیرجان در سه شهرستان رابر، بافت و ارزوییه طی روز‌های آینده خبر داد.

علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در آیین تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال شهرستان رابر با اعلام اینکه در این خطه شهیدپرور که قدم می‌گذارم، احساس غربت نمی‌کنم، گفت: رابر یک منطقه ویژه است که نگاه تمام جهان اسلام به واسطه زادگاه سردار سلیمانی، این سرباز واقعی ولایت، به آن معطوف است و باید به آن ویژه نگاه کرد.

او افزود: خودم را سرباز کوچک این سرباز بزرگ ولایت می‌دانم و به او افتخار می‌کنم.

قرایی با تأکید بر اینکه فوتبال رابر باید جایگاه فراموش شده خود را در استان پیدا کند، تصریح کرد: تا زمانی که مدیران محلی اینجا، یکی از اولویت‌های مهم شان ورزش نباشد و پای کار نباشند، مشکلات فوتبال رابر حل نمی‌شود.

او بیان داشت: هر بار که به شهرستان رابر سفر می‌کنم، به واسطه اینکه جای جای این شهر به یاد و نام شهدا معطر شده، احساس غربت نمی‌کنم و همیشه وظیفه خود می‌دانم نگاه ویژه‌ای به این شهر داشته باشم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه رابر به دلیل مشکلات سخت افزاری در بحث زیرساخت‌ها و نبود یک برنامه مدون و استراتژیک اجرایی، متأسفانه از فوتبال استان کمی عقب است، تأکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و این محرومیت را بزداییم.

قرایی افزود: هیئت استان آمادگی کامل دارد، در اجرای برنامه‌های فوتبال، به کمک این شهرستان بیاید، اما این امر مستلزم آن است، برنامه‌ای برای ارتقای فوتبال شهرستان به ویژه بحث آموزش، بانوان و فوتسال طراحی شود تا با تعیین راهکار‌هایی کمک کنیم، وضعیت فعلی فوتبال رابر ارتقا یابد.

او از راه اندازی پایگاه استعدادیابی باشگاه گل گهر با موافقت جواهری مدیرعامل این باشگاه در سه شهرستان رابر، بافت و ارزوییه طی روز‌های آینده خبر داد.

قرایی تصریح کرد: در شرایط فعلی اقتصادی که مردم نگرانند، محیط ورزش تنها جایی است که می‌تواند با رونق شور و نشاط، جامعه را به آینده امیدوار سازد.

او ورزش را یک سرمایه گذاری مهم اجتماعی دانست که می‌تواند جوانان را به واسطه آن از آسیب‌های اجتماعی حفظ کرد.

در پایان این مراسم از خدمات چندین ساله‌ی جواد سلندری رئیس سابق هیئت فوتبال شهرستان بافت تقدیر و سعید سلاجقه به عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8593

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.