• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان خبر داد:

یک درمانگاه پس از مرگ مشکوک دو نفر در سیرجان پلمب شد

  • کد خبر : 13916
  • 17 آذر 1400 - 16:40
یک درمانگاه پس از مرگ مشکوک دو نفر در سیرجان پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از پلمب درمانگاهی که تزریق آمپول در آن موجب فوت دو شهروند شده بود، خبر داد. محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان بیان کرد: در پی انتشار خبر فوت دو نفر در بازه زمانی چند هفته‌ای در یک درمانگاه خصوصی شهر سیرجان و پس از تزریق […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از پلمب درمانگاهی که تزریق آمپول در آن موجب فوت دو شهروند شده بود، خبر داد.

محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان بیان کرد: در پی انتشار خبر فوت دو نفر در بازه زمانی چند هفته‌ای در یک درمانگاه خصوصی شهر سیرجان و پس از تزریق آمپول ویتامین ث و سفتریاکسون، این درمانگاه تا رفع نواقص پلمب شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان افزود: تا رفع نواقص فنی از جمله امکانات مربوط به اتاق احیاء، تامین برخی دستگاه‌های لازم بیمارستانی، تامین نیرو‌های لازم درمان و نیز رفع نقص مراحل ارجاع و اداری، این درمانگاه همچنان تعطیل خواهد بود و حق هیچ گونه فعالیتی ندارد.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی ضمن حمایت از کادر درمانی اعم از دولتی و خصوصی، در مواردی که سلامت و جان مردم در مخاطره قرار گیرد، بدون اغماض با مسببین و متخلفین برخورد خواهد کرد.
نیک ورز، افزود: با مشخص شدن علت و عوامل فوت این دو شهروند و شناسایی مسبب یا مقصرین نیز در دستور کار قضایی است که با تکمیل مراحل قانونی با مسببین و مقصرین برخورد قاطع خواهد شد.
دکتر رضوی، رئیس نظام پزشکی شهرستان سیرجان جان باختن دو نفر در این درمانگاه طی مدت یک ماه گذشته را تایید کرد و گفت: پس از تزریق آمپول ویتامین ث و آمپول سفتریاکسون این دو بیمار جان خود را در این درمانگاه از دست دادند که مراحل کارشناسی در این زمینه در دست اقدام است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.