• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذار استانداری کرمان عنوان کرد

۱۸ هزار میلیارد از منابع بانک‌های استان کرمان در دست ۱۰۰ نفر

  • کد خبر : 13164
  • 25 مهر 1400 - 20:32
۱۸ هزار میلیارد از منابع بانک‌های استان کرمان در دست ۱۰۰ نفر

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذار استانداری کرمان درباره بدهکاران بزرگ بانکی استان گفت: میزان بدهی های بزرگ استان کرمان ۱۸ هزار و ۷۷ میلیارد ریال است که در دست ۱۰۰ نفر می باشد که از این مقدار ۱۰۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به جنوب استان کرمان است. “غلامرضا نویدی” صبح امروز ۲۵ […]

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذار استانداری کرمان درباره بدهکاران بزرگ بانکی استان گفت: میزان بدهی های بزرگ استان کرمان ۱۸ هزار و ۷۷ میلیارد ریال است که در دست ۱۰۰ نفر می باشد که از این مقدار ۱۰۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به جنوب استان کرمان است.

“غلامرضا نویدی” صبح امروز ۲۵ مهرماه در جلسه بررسی امور اقتصادی شهرستان های جنوبی استان کرمان گفت: ۲۱ درصد مساحت و ۲۴ درصد جمعیت استان کرمان به هفت شهرستان جنوبی اختصاص دارد.

وی با ابراز نگرانی از عملکرد ضعیف معین های اقتصادی در جنوب استان کرمان، عنوان کرد: شهرستان فاریاب و همچنین شهرستان رودبار جنوب به جز بخش جازموریان فاقد معین اقتصادی هستند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذار استانداری کرمان بیان کرد: در شش ماهه اول امسال ۴۰ درصد تعهد اشتغال در شهرستان های جنوبی محقق شده، گفتنی است که تعهد اشتغال این منطقه در کل سال جاری ۱۵ هزار و ۳۸۹ است.

وی در ادامه درباره بدهکاران بزرگ بانکی استان کرمان سخن به میان آورد و عنوان کرد: میزان بدهی های بزرگ استان کرمان ۱۸ هزار و ۷۷ میلیارد ریال است که در دست ۱۰۰ نفر می باشد که از این مقدار ۱۰۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به جنوب استان کرمان است.

نویدی عدم استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه و نبود زیرساخت های لازم(راه آهن، منطقه ویژه و …)، عدم وجود صنایع تبدیلی با توجه به نیازهای منطقه و عدم برنامه ریزی و تکمیل زنجیره تولید، کمبود منابع آبی، استفاده غیر مناسب از منابع آبی منطقه و بی توجهی به بهره وری منابع آب، عدم وجود بازار فروش محصولات کشاورزی و عدم برنامه ریزی و رفع موانع صادرات محصولات به بازارهای جهانی را از جمله مشکلات منطقه جنوب استان کرمان برشمرد.

به گزارش ایسنا، “رضا سنجری” مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این جلسه از تعیین تکلیف نانوایان فاقد مجوز خبر داد و گفت: قیمت نان در شهرستان ها باید زیر سقف نرخ تعیین شده در مرکز استان باشد.

وی ادامه داد: کارخانجات آرد را ملزم کردیم تا سبوس گندم با قیمت ۱۴۰۰ تومان از طریق سامانه و با نظارت جهادکشاورزی توزیع کنند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمان در پایان خاطرنشان کرد: سیمان صرفا از طریق بورس عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13164

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.