• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

۱۸ واحد آموزشی خیرساز در سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 16389
  • 05 اردیبهشت 1402 - 19:25
۱۸ واحد آموزشی خیرساز در سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به وجود ۳۰ پروژه آموزشی خیرساز در سیرجان گفت: تا مرداد ماه سال جاری ۱۸ واحد آموزشی خیر ساز در شهرستان سیرجان به بهره برداری می رسد. رضا رضایی در جلسه بررسی فضاهای آموزشی شهرستان های سیرجان و بردسیر که با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به وجود ۳۰ پروژه آموزشی خیرساز در سیرجان گفت: تا مرداد ماه سال جاری ۱۸ واحد آموزشی خیر ساز در شهرستان سیرجان به بهره برداری می رسد.

رضا رضایی در جلسه بررسی فضاهای آموزشی شهرستان های سیرجان و بردسیر که با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد با اشاره به وجود ۵ هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی در استان خاطرنشان کرد: نگهداری، بازسازی، مقاوم سازی، بهسازی و استاندارد سازی فضاهای آموزشی مستلزم عزم ملی و مشارکت همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

وی وجود فضای امن آموزشی را لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و افزود: فضای آموزشی استاندارد و مطلوب لازمه تسهیل فرآیند یادگیری و یاددهی است.

رضایی با اشاره به افتتاح ۵۰۸ کلاس درس در استان کرمان در دهه مبارک فجر گفت: بیش از ۱۰ درصد از پروژه های آموزشی افتتاح شده در دهه فجر متعلق به استان کرمان بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در چند سال اخیر نهضت مدرسه سازی توسط خیران در استان کرمان شکل گرفته از افتتاح بیش از ۶۵ مدرسه در ابتدای سال تحصیلی آینده خبر داد.

رضایی با اشاره به وجود ۳۰ پروژه آموزشی خیرساز در سیرجان گفت: تا مرداد ماه سال جاری ۱۸ واحد آموزشی خیر ساز در شهرستان سیرجان به بهره برداری می رسد. 

رئیس سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش استان و به دعوت نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از مدارس تخریبی و پروژه های در دست ساخت شهرستان های سیرجان و بردسیر بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16389

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.