• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9
سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان در جلسه شورای اداری:

۲۸۲ درصد در حوزه اشتغال رشد داشتیم

  • کد خبر : 4740
  • 12 تیر 1398 - 20:36
۲۸۲ درصد در حوزه اشتغال رشد داشتیم

جلسه تیرماه شورای اداری شهرستان سیرجان با حضور امام جمعه، معاون اقتصادی استانداری کرمان، سرپرست فرمانداری ویژه، نماینده مردم در مجلس و مسئولان و روسای ادارات و اصحاب رسانه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، امام جمعه در این جلسه با اشاره به اینکه در احادیث ذکر شده است مومنان با […]

جلسه تیرماه شورای اداری شهرستان سیرجان با حضور امام جمعه، معاون اقتصادی استانداری کرمان، سرپرست فرمانداری ویژه، نماینده مردم در مجلس و مسئولان و روسای ادارات و اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، امام جمعه در این جلسه با اشاره به اینکه در احادیث ذکر شده است مومنان با هم برادرند گفت: ارباب رجوع برادر دینی شما مسئولان است لذا در خدمت رسانی به آنها باید تلاش بیشتری داشته باشید . در وضعیتی که دشمن تلاش می کند مردم ما را مایوس کند باید حواسمان به تکریم ارباب رجوع باشد.
وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد را بایستی سرلوحه امورات خود قرار دهیم . به همین منظور دبیر خانه ای در سیرجان تشکیل داده ایم و همه مسئولان باید در این زمینه اقدام عملی داشته باشند.
سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان نیز در بخشی از سخنان خود گفت: کارهای خوبی در شهرستان انجام شده اما بنا داریم فضای کار و تلاش و خدمت به مردم را در شهرستان افزایش دهیم چرا که این شهر ظرفیت بالایی دارد.
وی افزود: به دلیل وجود برخی مشکلات در ادارات نتوانستیم به میزان کافی به توسعه یافتگی برسیم و در برخی موارد توسعه ناعادلانه اتفاق افتاده و این موارد در شان شهرستان فرهیخته سیرجان نیست . باید تلاش کنیم به جایگاهی که شایسته شهرستان است برسیم.
محمودآبادی به اقدامات انجام شده در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: بحث توانمند سازی خانواده های محروم را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم این خانواده ها را به درآمد زایی و توانمندی برسانیم. در امر بازار نیز نظارت های خوبی انجام شده و همسان سازی قیمت ها و تنظیم بازار راهکاری است که به واسطه آن می توان بی عدالتی در نقاط مختلف بازار را ریشه کن کرد.
وی خاطر نشان کرد: ادارات و سازمان ها بودجه ملی و دولتی دارند اما امسال برخی شاخص های بودجه ای سیرجان حذف شده و این نشان می دهد این شهرستان توسعه یافته شده است. اما بخش دیگر اعتبارات شهرستان در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت های معدنی شهرستان تعریف می شود که معین های ما در نوع خود در این زمینه خوب عمل کرده اند ، گرچه همه می توانستند بهتر عمل کنند.
سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان تاکید کرد :روسای ادارات برای جذب این اعتبار باید از جایگاه و اقتدار اداری خود صیانت کنند . به همین منظور کمک شرکت های معدنی در قالب مسئولیت های اجتماعی به فرمانداری سپرده می شود تا بر اساس عدالت بین ادارات تقسیم و از پراکندگی ادارت جلوگیری شود تا بتوانیم براساس گام دوم نقلاب در راستای توسعه شهرستان مقتدرانه به پیش رویم.
معاون اقتصادی استانداری کرمان سیرجان را شهری با موقعیت خاص عنوان کرد و گفت: سیرجان در مسیر شاهراه اقتصادی قرار دارد و سرشار از معادن است. این شهربه یک قطب اقتصادی و صنعتی استان تبدیل شده و با تلاش مسئولان بسیاری از استعداد های شهر به ظهور رسیده است.
وی افزود: سرمایه گذاری هایی که در این شهرصورت گرفته نوید یک شهر بدون بیکار و با شاخص های بالای توسعه را میدهد. دهقان تصریح کرد: کشور ما وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده است. تک تک آحاد جامعه و مسئولان باید همرنگ و هم سطح مردم باشند تا بتوان با موفقیت این شرایط را پشت سر گذاشت.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز عنوان کرد: گام دوم انقلاب یعنی امیدوار کردن مردم به دست آورد های نظام جمهوری اسلامی ایران. در شاخص های بسیاری از جمله سرانه فضای ورزشی ، آموزش و پرورش و…. رتبه های خوبی حتی بالاتر از سطح کشوری بدست آورده ایم که جای تقدیر و تلاش بیشتر دارد.
وی افزود: متاسفانه تکریم اباب رجوع بر اساس موازین اسلام و منویات مقام معظم رهبری اجرا نمی شودکه اگر اجرا می شد بسیاری از مشکلات مردم حل می شد. باید در این راستا به گونه ای عمل کنیم که مراجعه مردم به ادارات کمتر و مشکلات آنها رفع شود.
سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان در این جلسه به منظور نظارت بر عملکرد ادارات از ریس مخابرات سیرجان سوالاتی پیرامون اتوماسیون اداری و حذف کاغذ از مراحل اداری پرسید و رییس مخابرات پاسخ های خود را ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4740

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.